Az út Kínából 27 napig tartott Brazíliába, 23 fős legénységgel és nyolc különböző modell elektromos és hibrid járműveivel.
Szerző(k): V. G.Nagy Márton miniszter az Economx szakmai konferenciáján elismerte, a magyar gazdaság teljesítménye attól függ, hogy Európában mennyi elektromos autót adnak el.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA hazai vállalatok konjunktúraindexe sem jó, és az emberek sem érzik, hogy egy másik rezsimben vagyunk, hogy megtörtént a fordulat– mondta előadásában Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter, aki rögtön fel is tett egy kérdést: „de miért nem érzik, hogy már nincs gazdasági válság, hogy kilábaltunk, s hogy már nincs infláció?”
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA többi ázsiai és számos európai márka iránt ugyanakkor csökken a kereslet.
Szerző(k): Zádori BenceA versenyképességhez szükséges célok szerint az egyik legfontosabb, hogy élre törjünk az elektromobilitáshoz kapcsolódó ökoszisztéma fejlettsége tekintetében - derül ki a kormány versenyképességi stratégiájából.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaAz Európai Bizottság kemény vámokat vetne ki a Kínából importált elektromos autókra, a tervektől azonban rosszul vannak az európai gyártók. A szakértő szerint Peking kétféle módon is reagálhat az uniós kihívásra, amely a németeknek fájhat a leginkább.
Szerző(k): Vermes ÁdámEgy elemzés szerint, amely a brit közúti baleseteket vizsgálta, a hibrid és az elektromos autók nagyobb valószínűséggel ütnek el gyalogosokat, mint a benzin- vagy gázolajmeghajtású gépjárművek. Előbbi kategóriát átlagosan fiatalabb, kevésbé tapasztalt sofőrök vezetik. Tehát azt nem lehet mondani, hogy az autók hibájából történik a baj.
Szerző(k): Zádori BenceRáeresztik a kínai gyártók modelljeiket Európára a vámok szorításában.
Szerző(k): Zádori BenceAz EU vámokkal korlátozná a Kínából származó elektromos autók behozatalát.
Szerző(k): Károly Gábor