Nem érdemes méltányossági kérelemmel a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.-hez (NÚSZ) fordulni, ha az autós későn vette meg az úthasználati jogosultságot, vagy ha más okból hajtott fel matrica nélkül a fizetős utakra, a hatályos jogszabályok ugyanis nem adnak kibúvót a büntetés megfizetése alól. Kivéve egy esetet - tudta meg a Napi.hu.
Szerző(k): Szász PéterPéntek éjfélig érvényesek a tavalyi megyei és országos autópálya-matricák, szombattól csak a 2020-as úthasználati jogosultságokkal lehet a díjköteles utakon közlekedni.
Szerző(k): Domokos LászlóEgyre többen parkolnak mobillal és a sztrádamatricát is így veszik.
Szerző(k): Szabó DánielFebruár 1-én már nem érvényesek a 2019-re megváltott éves autópálya-matricák.
Szerző(k): Szabó DánielA 2020. évre szóló e-matricából elővételben, tavaly decemberben megközelítően 150 ezer fogyott, húsz százalékkal több, mint egy évvel korábban - hangsúlyozta Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) parlamenti és stratégiai államtitkára hétfőn sajtótájékoztatón. 2020. január 31-én 2,5 millió darab 2019-es éves e-matrica jár le, amiből még mindig mintegy 2 milliót nem újítottak meg.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz M7-es új csomópontja miatt változtak a lehajtásai szabályok, aki téveszt, annak utólag kell e-matricát vennie, vagy megbüntetik - hívja fel a figyelmet a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ).
Szerző(k): Szász PéterHamarosan lejárnak az éves országos és megyei matricák, érdemes nem az utolsó pillanatra halasztani a vásárlást. Mire kell figyelni?
Szerző(k): Szász PéterMiközben egy budapesti autós számára komoly nehézségekbe ütközik, ha Pest megyei matrica nélkül szeretné elhagyni a várost - így gyakorlatilag kihajtási díjat szednek tőlük -, vidéken több város megússza, hogy a környékén épült gyorsforgalmi út fizetős legyen - írja a G7, amely szerint ebben is benne van a politika, a kormány pedig érdekei szerint hajlítja a szabályokat.
Szerző(k): Szász Péter