e-kereskedelem

02.
21.
12:56
Több száz milliós kompenzációt fizet a magyar fogyasztóknak a Wish

Több száz milliós kompenzációt fizet a magyar fogyasztóknak a Wish

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) lezárta vizsgálatát a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi piacterével, a Wish-el szemben. Hogy elkerülje a bírságot, a platform működtetője vállalta, hogy jóvátételi csomagot fizet, vagyis közel 100-150 ezer fogyasztóját kompenzálja anyagilag.

Szerző(k): Hercsel Adél
01.
30.
15:33
Újra megbírságolták a webáruházat

Újra megbírságolták a webáruházat

A Gazdasági Versenyhivatal 50 millió forintra büntette az eMag webáruház üzemeltetőit. A hatóság szerint a webshop egy korábban megállapított jogsértés miatt kirótt kötelezettségeit hiányosan teljesítette.

Szerző(k): Economx
01.
17.
13:01
Itt van az újracsomagolt termékek toplistája

Itt van az újracsomagolt termékek toplistája

Nagyon kapósak az újracsomagolt termékek az Emagnál, egy év alatt 25 százalékkal többen rendeltek a webáruházból ilyen árút. A friss kutatás adatai szerint a mobiltelefonok, a mosógépek, a hangszórók és a tévék is szerepelnek abban a top 10-es listában, ami az újracsomagolt termékeket tartalmazza.

Szerző(k): Economx
11.
30.
19:55
Az oroszok újra vásárolhatnak Zara ruhákat és Nike tornacipőket

Az oroszok újra vásárolhatnak Zara ruhákat és Nike tornacipőket

Keddtől az oroszok online rendelhetnek termékeket számos híres amerikai és európai márkától, köztük a Nike-tól, a Zara-tól és a H&M-től - derül ki az orosz posta közleményéből, amelyről a TASZSZ állami hírügynökség számolt be.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
29.
08:43
Puritán Black Friday vagy utánunk az özönvíz?

Puritán Black Friday vagy utánunk az özönvíz?

Hogyan hatott az energiaválság, a felpörgő infláció és a háborús helyzet a hazai vásárlásokra? Szegényesebb lett a Black Friday is ebből kifolyólag? Ezekre a kérdésekre adott választ a Napi.hu videós podcastjának vendége, Szeles Péter, a Reacty Digital üzletfejlesztési igazgatója.

Szerző(k): Szabó M. István, Horváth Tibor
11.
10.
20:23
Új drogéria lépett a magyar piacra

Új drogéria lépett a magyar piacra

Elindította magyarországi működését Csehország legnagyobb online patikája, a Pilulka és hamarosan az osztrák piacon folytatják a terjeszkedést - közölte a társaság az MTI-vel csütörtökön. A Pilulka.hu célja, hogy Magyarország elsőszámú, mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.

Szerző(k): Domokos Erika
11.
04.
16:07
Cipőre és táskára költ a magyar

Cipőre és táskára költ a magyar

A férfi, női és gyerekcipők is a legkeresettebb termékek a Zalando magyarországi platformján, a cég fél éve jelent meg a magyar piacon. A vállalat globális szinten vegyes eredménnyel zárta a harmadik negyedévet: nőtt ugyan a bevétele éves összevetésben, de csak kismértékben, azt azonban határozottan jó hírként könyvelhetik el, hogy vásárlóik száma meghaladta az 50 milliót.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn
09.
07.
12:08
Az e-kereskedelmet is eldöntheti az alakuló válság

Az e-kereskedelmet is eldöntheti az alakuló válság

Visszaesőben a dinamika az egyik leggyorsabban növekvő kereskedelmi szegmensben, az iparági szereplők pedig meglehetősen borúsan látják a jövőt.

Szerző(k): Rácz Gergő
08.
12.
11:12
Rossz hír érkezett: kevesebb és kisebb leárazásokat hozhat az idei Black Friday

Rossz hír érkezett: kevesebb és kisebb leárazásokat hozhat az idei Black Friday

Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését - állapította meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál az oldal legkeresettebb termékeinek éves árváltozását vizsgálva.

Szerző(k): Domokos László
08.
06.
07:40
Meglepő dolog derült ki a rezsifizetésről

Meglepő dolog derült ki a rezsifizetésről

Olyan sokat interneteznek a magyarok, hogy még az uniós átlagot is meghaladja a világhálót böngészők aránya. Már a háztartások 91 százaléka rendelkezik valamilyen internetes hozzáféréssel, de csak a nethasználók ötöde intézte a víz, gáz- vagy áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeit a neten.

Szerző(k): Koncsek Rita