Miközben az elővárosi autóbusz-közlekedés kiszervezéséről, illetve a HÉV leválasztásáról folyik a vita, 2015 végéig a főváros közösségi közlekedését teljes egészében át kell alakítani, és csak ezt követően, 2016-ban vezethetik be a dugódíjat.
Szerző(k): Diószegi JózsefAz Európai Bizottság elmúlt hetekben Budapestre látogató tagjai megerősítették, hogy nem egyeznek bele a dugódíj törlésébe, de még a halasztásába sem - írja a Népszabadság.
Szerző(k): NAPIMáris közel egyharmadával csökkentette az autósforgalmat a Milánóban második napja működő dugódíj, melyet két hónapos szünet után vezettek be ismét.
Szerző(k): InforádióÚjra hatályba lép Milánó városközpontjában a járművek számára januárban bevezetett, majd júliusban felfüggesztett öteurós belépési díj.
Szerző(k): MTI-EcoMég fél évig se működött Milánóban a dugódíj rendszere: mától bárki ingyen behajthat a január 16 óta fizetős belvárosi zónába, az úgynevezett C övezetbe, az ellenőrző kamerákat kikapcsolták.
Szerző(k): NAPINincs meg a budapesti dugódíj bevezetésének teljes körű feltételrendszere, ezek hiányában viszont indokolatlan lépés lenne a beszedése - mondta Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója pénteken a Gazdasági Rádió Mozgásban című műsorában.
Szerző(k): NAPICsaknem kétórás megbeszélést folytatott az IMF és az EU delegációjával csütörtökön Tarlós István főpolgármester a városházán.
Szerző(k): NAPINem tudni, hogy a főváros honnan pótolja majd a dugódíj bevezetéséből tervezett 20 milliárd forintos bevételt. Állami beavatkozásra is szükség lehet ahhoz, hogy Budapest fizetőképes maradjon.
Szerző(k): Tóth Kata