divat

06.
09.
13:55
Nyugodt szívvel bonthatják a pezsgőt a Zaránál

Nyugodt szívvel bonthatják a pezsgőt a Zaránál

A koronavírus-járvány és az ukrajnai háború okozta bizonytalanságok ellenére győztesként pezsgőzhetnek a Zara, a Bershka és a Pull&Bear tulajdonosai, ugyanis az anyavállalat 10 éve nem produkált ilyen kedvező számokat.

Szerző(k): Tér Diána
06.
07.
16:46
Orsay: a magyarországi boltok után a német üzleteket is be kell zárni

Orsay: a magyarországi boltok után a német üzleteket is be kell zárni

A német Orsay divatáruházlánc fizetésképtelensége nem csupán a magyar és az ausztriai, de a németországi boltokat is érinti.

Szerző(k): Tér Diána
06.
02.
13:50
Ezek a bútorpiac legújabb trendjei az ADA szerint

Ezek a bútorpiac legújabb trendjei az ADA szerint

Az elmúlt évekhez hasonlóan a bútorgyártók és a tervezők idén is új trendeket mutatnak be. Legyen szó skandináv megjelenésű bútorokról vagy az év trendszínének dekorációjáról – minden lehetséges, amit szeretnénk, és ez az „elv” napjainkban jobban érvényes, mint valaha. Nemcsak egy, hanem különböző, egymástól teljesen eltérő stílusok vannak egyszerre divatban - magyarázta Thomas Probst, az osztrák ADA bútoripari cég tervezési vezetője.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
30.
16:36
Boltbezárások: búcsúzik a közismert ruhamárka Magyarországtól

Boltbezárások: búcsúzik a közismert ruhamárka Magyarországtól

Bezárja a boltjait az Orsay Magyarországon - írja a hvg.hu.

Szerző(k): Tér Diána
05.
30.
07:08
Idén lefújják az árleszállításokat a bevásárlóközpontokban

Idén lefújják az árleszállításokat a bevásárlóközpontokban

A termékek drágulása még messze nem követte le a költségemelkedés mértékét a ruházati kiskereskedelemben. Mivel a mostani árszintek éppen a pszichológiai határokat súrolják, további áremeléseket már nem igen lehet elfogadtatni a vásárlókkal, a boltosok ezzel azt kockáztatnák, hogy eladhatatlanná válik a termékük. Az idei év vízválasztó lehet a kereskedők számára: amennyiben a gazdasági környezet tovább romlik, akár tömeges üzletbezárásokra is sor kerülhet 2022 végétől.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
26.
10:44
Nem költenek kevesebbet divatra a magyarok, pörög az online vásárlás

Nem költenek kevesebbet divatra a magyarok, pörög az online vásárlás

A divatcikkekre szánt összeg tekintetében Magyarországon 2022-ben a fogyasztók többsége legalább ugyanannyit, vagy többet tervez divatra költeni, mint a tavalyi évben.

Szerző(k): Tér Diána
05.
25.
15:19
Nem hatották meg a pofonok, megállíthatatlan a Chanel

Nem hatották meg a pofonok, megállíthatatlan a Chanel

Négyszer emeltek árat a pandémia ideje alatt, mindeközben dollármilliárdokat költöttek reklámokra, de még mindig a fizikai boltok erejében hisznek. A Chanel több mint 50 százalékkal növelte teljesítményét és további nagyszabású beruházásokat tervez az idei évben.

Szerző(k): Tér Diána
05.
24.
11:55
Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt.

Szerző(k): Tér Diána
05.
18.
20:41
Jó éve volt a Burberrynek

Jó éve volt a Burberrynek

A Burberry bevétele az április 2-án záródott pénzügyi évben 23 százalékkal, 2,83 milliárd fontra (3,52 milliárd dollár) emelkedett - közölte a luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó brit cég szerdán az MTI szerint.

Szerző(k): Szabó Dániel