brand

09.
28.
07:08
"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

Ötször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.

Szerző(k): Szabó Dániel

Margit Palace: az okos választás (x)

A Margit Palace nem csupán kiemelkedő lokációval büszkélkedhet, de számos olyan előnnyel is rendelkezik, amelyek komfortossá és hatékonnyá teszik a munkavégzést.