black_friday

11.
10.
13:27
Itt a reklámklip, amivel hagyományosan beröffentik a karácsonyi vásárlási őrületet

Itt a reklámklip, amivel hagyományosan beröffentik a karácsonyi vásárlási őrületet

Megjelent a hagyományosan a brit karácsonyi vásárlási őrület kezdetét hagyományosan jelző reklámklip a John Lewis áruházlánctól. A film a körülmények függvényében jellemzően a cukiság vagy a szociális érzékenység körül forog, ezúttal nem meglepő módon az utóbbi a téma - persze, nem hiányzik belőle a cukiság sem.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
09.
18:20
Idén már megúszhatják az átveréseket a Black Friday vásárlói

Idén már megúszhatják az átveréseket a Black Friday vásárlói

Az elmúlt években a kereskedők és a vásárlók körében is tombolt a Black Friday-láz. Sokan kivárják az akciós időszakot a szükséges elektronikai eszközök megvásárlásával, és jellemző az is, hogy a karácsonyi ajándékokat is ekkor, alacsonyabb áron igyekeznek beszerezni a vásárlók. Ebben az évben egy tavasszal elfogadott szabályozás alapján a vásárlók átverésére is kisebbek az esélyek, mint korábban voltak.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
07.
18:30
Az idei Black Friday már egészen más "Black" Friday lesz

Az idei Black Friday már egészen más "Black" Friday lesz

A festményektől a szobrokig, a bútoroktól a műszaki cikkekig használt termékek tízezrei lesznek elérhetők a Vatera első Green Friday projekjén, amelyen nem csupán az akciós, hanem az alkuképes termékek és 1 forintról induló minimálár nélküli aukciók is helyet kapnak.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
02.
16:49
Egészségügyi szolgáltatást és aranyrudat is vehet a fekete pénteken

Egészségügyi szolgáltatást és aranyrudat is vehet a fekete pénteken

Idén is ütős Black Friday-t szervez az eMAG, az ígérik a megrendelt árút december 2-ig mindenki megkapja. Újdonság lesz, hogy rendezvényekre szóló jegyet, járművet, érmét vagy akár aranyrudakat is be lehet majd szerezni.

Szerző(k): Koncsek Rita
11.
02.
11:27
Miről is szól idén az egyre többeket idegesítő Black Friday?

Miről is szól idén az egyre többeket idegesítő Black Friday?

A magyarok háromnegyedét alapvetően befolyásolja a vásárlásaiban a durván megdrágult rezsi, viszont csak ötödük tervezi még idén - azaz az esetenként alaposan elnyújtott Black Friday ideje alatt - energiahatékonyabbra cserélni műszaki berendezéseit. A lakosság egy része szereti és készül a kedvezményesnek tűnő ajánlatokkal teli napokra, ám közel 30 százalékát kifejezetten frusztrálja a párnapos akció-hajsza.

Szerző(k): Molnár Csaba
02.
03.
13:57
Lefagytak a webáruházak

Lefagytak a webáruházak

Nagyot esett tavaly a webáruházak növekedési tempója, 45-ről 17 százalékra. A növekedés értéke is csökkent, harmadára. Azzal együtt is, hogy a kudarcos Black Friday-sorozattal megtűzdelt novemberrel szemben decemberben visszaerősödött a webforgalom. Igaz, a boltos piacon a web részesedése továbbra is 11 százalék.

Szerző(k): Molnár Csaba
01.
27.
09:12
Így játszik Magyarország, napi 44 millióért

Így játszik Magyarország, napi 44 millióért

Felpörgött az online és a hagyományos bolti forgalma is a Regio Játéknak: a 10 napos Black Friday és a karácsonyi időszak szokás nagyot löktek a vállalat mutatóin.

Szerző(k): Tér Diána
01.
26.
17:58
A magyarok már karácsonykor is egyre több futárkaját esznek

A magyarok már karácsonykor is egyre több futárkaját esznek

A múlt évben robbanásszerűen nőtt az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések száma. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült a megelőző két hónaphoz képest. A novemberi Black Friday megduplázta, a karácsony előtti időszak pedig megháromszorozta a kiszállítások számát az év átlagos hónapjaival összevetve.

Szerző(k): Molnár Csaba
01.
07.
13:44
Amikor a plázák visszavágnak, avagy lefagyott a Black Friday

Amikor a plázák visszavágnak, avagy lefagyott a Black Friday

Elég nagy bukta volt a tavalyi konzumparádé, a Black Friday, a növekedés megállt: 2021 novemberében: mindössze 1 százalékkal "emelkedett" a novemberi webáruházi piac az előző évihez képest. A plázák visszavágtak, vagy csak egyszerűen jól esett egy kis shoppingolás?

Szerző(k): Molnár Csaba
12.
22.
14:48
Nagyon bejött az akciózás az egyik kereskedelmi portálnak

Nagyon bejött az akciózás az egyik kereskedelmi portálnak

Úgy vitték a Notino termékeit a Black Friday alatt, mintha muszáj volna. Több mint egymillió vásárlója volt ugyanis a cseh vállalatnak az akció hetében, ezért már időben felkészültek a karácsonyi dömpingre is.

Szerző(k): Tér Diána