Idén is készítettek \"második\" tarifát több biztosítónál is az interneten kötőknek, így továbbra is magas lesz az újrakötők aránya. Ugyancsak maradtak szép számmal csak év végéig igénybevehető kampánykedvezmények - ezeket az évközi váltók is kihasználhatják -, de vannak kockázatok.
Szerző(k): Nagy László NándorVasárnap hajnalban megtudjuk, kinek volt ötöse a biztosítók közül: ki találta el úgy jövő évi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb)díjait, hogy piacot nyer vele, vagy legalább nem veszít. A biztosítók szerint az autósoknak is jobb lenne, ha megszűnne az évi egyszeri díjhirdetés - hiszen a díjak transzparenciája már megoldott.
Szerző(k): Nagy László NándorVasárnap hirdetnek 2012-es kgfb-díjat a biztosítók. Miután a baleseti adóról még nincs jogszabály, a díjak annak mértékét még nem tartalmazzák. A legjobban az évközi váltók lepődnek majd meg: tőlük is elkérik majd január 1-jétől a biztosítási évfordulóig járó adót – akkor is, ha korábban éves díjat fizettek.
Szerző(k): Nagy László NándorA korábbi évekhez hasonlóan az idén is október 30-án lesz kgfb-díjtarifa hirdetés, annak ellenére, hogy ez a nap vasárnapra esik. A meghirdetett díjak még nem tartalmazzák a baleseti adót - közölte a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ).
Szerző(k): MTI-EcoKönyvméretű lesz a jövő vasárnapi Bors: több, mint 120 oldalon ott jelennek meg a kgfb-díjtarifák.
Szerző(k): Nagy László NándorA magyar biztosítási piac lehetőségeit komolyan behatárolja, hogy a régióban a hazai az egyetlen olyan piac, amely folyamatosan csökkenő díjbevételt mutat.
Szerző(k): Nagy László NándorA kormány ismét nagyot álmodott: 27 milliárd forintot szedne be az egészségbiztosítási alap számára a károkozó gépjárművezetőktől úgy, hogy ravaszul nem őket, hanem a biztosítókat kötelezné, hogy ezt a terhet megfizessék, majd terheljék az autósokra a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások keretében.
Szerző(k): Nagy László NándorMa érkezik a légkörbe a NASA egyik műholdja, és szakértők szerint egyes darabjai szárazföldre is eshetnek. Bár annak az esélye, hogy a Földre érkező alkatrészek anyagi kárt, vagy netán személyi sérülést okozzanak, minimális, az ehhez hasonló extrém esetekre is létezik biztosítási védelem.
Szerző(k): NAPI