Kilenc Mol-kúton már több mint egy évtizede működnek a nemzetközi Marché kezében lévő éttermek, a jövőben viszont a magyar olajtársasághoz kerülnek. Erről egyezett meg a két cég - jelentette be a Mol csütörtökön.

Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztói üzletágért felelős ügyvezető igazgatója közölte: "A megállapodás egyedülálló lehetőséget kínál a Mol számára, hiszen az éttermek kulcsfontosságú töltőállomások mellett találhatók, így olyan komplex szolgáltatási pontokat hozhatunk létre a Fresh Corner márka alatt, ahova még szívesebben térhetnek be a vásárlóink."

A lépés illeszkedik a Mol frissített hosszú távú stratégiánkba, amelyben kulcsszerepet játszik a kényelmi szolgáltatások fejlesztése és bővítése.

A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció alapján a Mol töltőállomásain már nemcsak üzemanyagot, de kávét, hotdogot, friss szendvicseket és péksüteményeket is kínál az autósoknak. A vásárlók immár 185 helyszínen találkozhatnak a lánccal, és a koncepció nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a cég "Fogyasztói Szolgáltatások" üzletága 2020-ban rekorderedménnyel, 510 millió dollárral (156 milliárd forinttal) növelte a vállalatcsoport EBITDA-ját.

A tranzakció zárásához bizonyos feltételek előzetes teljesülése szükséges, többek között a versenyhatósági jóváhagyás.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!