A Netflix, a Disney+ és az HBO Max után a YouTube is szigorít: vége a jelszómegosztásnak. A cég elkezdte kiküldeni az értesítéseket, amelyek szerint azoknak a felhasználóknak, akik a Családi Premium-csomag részeként, de nem egy háztartásban használják a szolgáltatást, 14 napon belül megszűnik a tagságuk – írja a HVG.
Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy reklámokkal tűzdelt videókat kapnak, és elesnek minden extra funkciótól, hacsak nem indítanak saját előfizetést.
Kapcsolódó
A YouTube lépése nem új szabályt hoz, hanem a régit kezdi el betartatni: a Családi Premium-csomag feltétele mindig is az volt, hogy a tagok egy cím alatt éljenek.
Az intézkedés célja egyértelmű: növelni a bevételeket. A különbség a Netflixhez képest, hogy a YouTube egyelőre nem kínál olcsóbb „megosztós” opciót, így a felhasználóknak marad a teljes ár vagy a lemondás.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Befellegzett a sufnituningnak, a BMW forradalmat indít el ezzel a spéci alkatrésszel
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye