Az egyeztetésre azért van szükség, mert január 1-jén módosult az előrefizetős SIM-kártyás mobiltelefon-előfizetésekre vonatkozó szabály. A szolgáltatók kötelesek ellenőrizni az új előfizetők személyazonosságát, valamint a már meglévő felöltőkártyás ügyfelek adatait is egyeztetniük kell. Ez több tízezer embert és több millió kártyát érinthet.
Az egyeztetést elmulasztók esetében a szolgáltatók július 1-jével kötelesek megszüntetni a SIM-kártyához tartozó előfizetést.
A Világgazdaság körképe szerint a Vodafone-nál egyelőre személyesen és telefonon, de ígéretük szerint hamarosan online is lehet adatot egyeztetni, a Telenornál egyelőre csak személyesen van erre mód, bár dolgoznak azon, hogy ez telefonon és online is lehetséges legyen, a Magyar Telekomnál pedig online és telefonos egyeztetésre is van lehetőség.
Frissítés!
Cikkünk megjelenését követően a Telenor lapunkat arról tájékoztatta, hogy időközben a vállalatnál is elindult az online platform, ahol feltöltőkártyás ügyfelek egyeztethetik adataikat.Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra