A CommBank egy olyan módszerrel száll szembe az internetes csalókkal szemben, ami az eddig megszokott technikák totális fordítottja.

James Roberts, a bank csoportos csalásokért felelős ügyvezető igazgatója a FinExtra szerint úgy fogalmazott, hogy a csalók egyre gyakrabban használnak az ügyfelek megcélzásához mesterséges intelligenciát, ezért ők szintén mesterséges intelligenciát használnak ahhoz, hogy visszavágják a támadásokat.

Az ügyvezető szerint minden perc, amit a csaló egy AI chatbottal tölt, egy olyan perc, amit nem az ügyfeleket megcélzására fordít. Hozzátette, a szinte valós időben gyűjtött információk forradalmasítják, ahogyan az ügyfeleiket és a tágabb közösséget védik.

A lap hozzáteszi, hogy a bank módszere alapján amikor egy csaló telefonál vagy SMS-t küld, a botok hosszabb beszélgetésbe keverednek vele, információkat gyűjtenek, és szinte valós időben továbbítják az információkat a CommBank csalásellenes rendszerébe és a szélesebb körű, szektorok közötti csalásellenes ökoszisztémába.

Hatalmas maflást kapott a népszerű chatbot: teljesen eltűnhet az alkalmazásboltokból

Miután a ChatGPT olcsóbb alternatívájának kikiáltott DeepSeek nem tett eleget az EU-s adatvédelmi előírásoknak, a németek határozott lépésre szánták el magukat.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.