A CommBank egy olyan módszerrel száll szembe az internetes csalókkal szemben, ami az eddig megszokott technikák totális fordítottja.
James Roberts, a bank csoportos csalásokért felelős ügyvezető igazgatója a FinExtra szerint úgy fogalmazott, hogy a csalók egyre gyakrabban használnak az ügyfelek megcélzásához mesterséges intelligenciát, ezért ők szintén mesterséges intelligenciát használnak ahhoz, hogy visszavágják a támadásokat.
Az ügyvezető szerint minden perc, amit a csaló egy AI chatbottal tölt, egy olyan perc, amit nem az ügyfeleket megcélzására fordít. Hozzátette, a szinte valós időben gyűjtött információk forradalmasítják, ahogyan az ügyfeleiket és a tágabb közösséget védik.
A lap hozzáteszi, hogy a bank módszere alapján amikor egy csaló telefonál vagy SMS-t küld, a botok hosszabb beszélgetésbe keverednek vele, információkat gyűjtenek, és szinte valós időben továbbítják az információkat a CommBank csalásellenes rendszerébe és a szélesebb körű, szektorok közötti csalásellenes ökoszisztémába.
Hatalmas maflást kapott a népszerű chatbot: teljesen eltűnhet az alkalmazásboltokból
Miután a ChatGPT olcsóbb alternatívájának kikiáltott DeepSeek nem tett eleget az EU-s adatvédelmi előírásoknak, a németek határozott lépésre szánták el magukat.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Orbán Viktor vörös vonalat húzott az EU-nak: "Ez nyílt hadüzenet lenne"
Még nincs vége a Lázár–Strabag-ütközetnek, újabb kemény lépést tett a minisztérium
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Nem is gondolná, hogy töltenek a magyarok
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy