A vásárlóinak több mint a nyolcvan százalékát elvesztheti az új  dizájnnyelvezettel előálló Jaguár – mondta Rawdon Glover, az indiai tulajdonban lévő brit márka ügyvezető igazgatója.

Az idén 103 éves, újabban teljesen elektromos meghajtású járműveket piacra dobó márka nem a német prémium autókkal, hanem Rolls-Royce és Bentley szintű luxusmodellekkel kíván versenyezni. Rawdon Glover úgy látja, hogy a régi vásárlóik 85 százalékát veszthetik el az új formanyelv és irányvonal miatt – írja a Totalcar.

Azonban az igazgató kiemelte, hogy az új szellemben készült Jaguarok sokkal drágábbak lesznek a korábbi modellekhez képest, az is magától értetődő, hogy kevesebb autót fognak eladni. 

Mivel a brit márka  teljesen új célközönséget igyekszik megnyerni magának, egy friss vásárlói bázis kiépítése is a tervek között szerepel. Glover szerint a felső osztály a külső és belső dizájn alapján vásárol autót, a hajtáslánccal nem nagyon törődik. Éppen ezért a vezető nem aggódik amiatt sem, hogy az új Jaguarok tisztán elektromos meghajtása vevőket ijesztene el.

Meglepődhetnek az autósok, nem várt húzás a Jaguártól

A Jaguar bemutatta új logóját, amely a brit kiejtést hivatott hangsúlyozni. Eközben a vállalat belép egy új korszakba, amellyel folyamatosan közelít a teljesen elektromos járművek felé. A részletekről ITT olvashat