Mint azt korábban megírtuk, a Temu magyarországi futárszolgálata, az iMile Hungary több panaszt is kapott az online felületein olyan vásárlóktól, akik kifogásolták csomagjaik kiszállítását. 

Többen állították, hogy csomagjaik késve, vagy egyáltalán nem érkeztek meg, vagy olyan körülmények között történt meg a szállítás, ami veszélyezteti a csomag tartalmának minőségét. 

Lapunknak személyesen egy olvasó írt levelet, amelyben két kiszállítási kísérlet után elveszett csomagjáról figyelmeztetett. A Temu mesterséges intelligencia robotja pedig intézkedett, és elindították a visszatérítést. A megjelent cikkünk után pedig a futárcég marketing vezetője üzent lapunknak, melyben kiemeli: cégük mindent megtesz annak érdekében, hogy magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtson, és kezelje a hiányosságokat.

Most azonban a cég ígéretei ellenére vizsgálatot indított a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az iMile-lal szemben 

Ha a vizsgálat során jogszabálysértést tapasztal, más hatóságokkal együttműködve súlyos lépéseket tesz annak érdekében, hogy ne sérüljenek a fogyasztók jogai - derül ki a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság közleményéből.

Az NKFH tájékoztatja a fogyasztókat, hogy panasz esetén fordulhatnak 

  • a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz,
  • az NKFH-hoz, 
  • és a fogyasztóvédelmi hatóságként eljáró kormányhivatalokhoz is.

Lelepleztük a kamuzó Temu-futárt: súlyos következménye lett az ügyne

Csomagok repülnek a kertekbe vagy meg sem érkeznek: írtuk meg a hét elején, milyen állapotok uralkodnak, miután új magyarországi futárszolgálattal kezdett el dolgozni a Temu. A sokak által bepanaszolt cég most reagált az Economxnak: lett következménye az ügynek. Olvasson tovább az ügyről itt!