A hatékonyabb és egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország Zrt. július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely sikeresen megtörtént és lezárult – az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek.
Az átállás napjaiban bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes tévé, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Ez gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált - írta a cég.
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Felújítás helyett zárva tartás: kormánytilalom a Gellért és a Rác fürdőn
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni