A MEKH közigazgatási hatósági eljárásban vizsgálta a cég adatszolgáltatási tevékenységét. Az ellenőrzés során a hivatal szakemberei megállapították, hogy a társaság az ügyfélkapcsolati szolgáltatás-minőség minimális követelményei és elvárt színvonala szerinti mutatószámokról szóló jelentései nem feleltek meg maradéktalanul az előírt követelményeknek. Mivel a társaság később pótolta és javította az adatszolgáltatást, így a maximálisan kiszabható 30 milliós bírság helyett 10 millió forint megfizetésére kötelezte a MEKH a közel 800 ezer felhasználóval rendelkező zrt.-t.
Az ügyfélkapcsolati szolgáltatás-minőség elvárt színvonalát és minimális minőségi követelményeit a MEKH határozat formájában írja elő valamennyi egyetemes szolgáltató és elosztói engedélyes számára. A társaságoknak évente jelentést kell készíteniük a meghatározott ügyfélkapcsolati mutatók szerint, így a MEKH ellenőrizni tudja, hogy a szolgáltató teljesítette-e a minimális minőségi követelményeket a felhasználók felé. Ezen adatok hiányában nem ítélhető meg az ügyfélkapcsolati szolgáltatás-minőség színvonala.
Legolvasottabb
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Katasztrófa az egészségügyben: 32 ezer beteg rekedt a műtők előtt, egyesek 2030-ra kaptak időpontot
Nyomasztóan kemény évek jönnek az ingatlanpiacon, brutális számokat kellene hozni
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Százezrek haltak bele az idén, pedig mindenki azt hitte, hogy irány a Hold
Emelné a nyugdíjkorhatárt és csökkentené az egészségügyi szolgáltatásokat a kancelláriaminiszter
Öt tuti jel, hogy 2025 volt a harmadik világháború első éve
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza