Az energiaszolgáltató kiemelten fontosnak tartja ügyfelei véleményét, mert – mint írják – annak ismeretében tudják szolgáltatásait és kommunikációjukat folyamatosan fejleszteni.

A vállalat honlapján az áll, hogy 

2021 ÓTA MINDEN PÁRATLAN ÉVBEN ORSZÁGOS FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉST VÉGEZNEK. 

Ezen felül most arra is kíváncsiak, hogy a felhasználóknak mi a véleményük az MVM elmúlt időszakban megjelent kommunikációs anyagairól.

AZ EZZEL KAPCSOLATOS KÉRDŐÍVET EMAILBEN KÜLDTÉK KI A FELHASZNÁLÓKNAK

Ha ön is kapott ilyen tartalmú levelet, akkor a kérdőív kitöltése nagyjából tíz percet vesz igénybe, és 2025. július 27-ig van rá lehetőség. 

A VÁLASZADÁS ÖNKÉNTES, NÉV NÉLKÜL TÖRTÉNIK, A KÉRDŐÍV KÉRDÉSEIRE ADOTT VÁLASZOKBÓL A VÁLASZADÓ SZEMÉLYE NEM BEAZONOSÍTHATÓ. 

A kérdőívben megadott válaszokból, információkból kizárólag statisztikai kimutatások készülnek.