Az energiaszolgáltató kiemelten fontosnak tartja ügyfelei véleményét, mert – mint írják – annak ismeretében tudják szolgáltatásait és kommunikációjukat folyamatosan fejleszteni.
A vállalat honlapján az áll, hogy
2021 ÓTA MINDEN PÁRATLAN ÉVBEN ORSZÁGOS FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉST VÉGEZNEK.
Ezen felül most arra is kíváncsiak, hogy a felhasználóknak mi a véleményük az MVM elmúlt időszakban megjelent kommunikációs anyagairól.
AZ EZZEL KAPCSOLATOS KÉRDŐÍVET EMAILBEN KÜLDTÉK KI A FELHASZNÁLÓKNAK
Ha ön is kapott ilyen tartalmú levelet, akkor a kérdőív kitöltése nagyjából tíz percet vesz igénybe, és 2025. július 27-ig van rá lehetőség.
A VÁLASZADÁS ÖNKÉNTES, NÉV NÉLKÜL TÖRTÉNIK, A KÉRDŐÍV KÉRDÉSEIRE ADOTT VÁLASZOKBÓL A VÁLASZADÓ SZEMÉLYE NEM BEAZONOSÍTHATÓ.
A kérdőívben megadott válaszokból, információkból kizárólag statisztikai kimutatások készülnek.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Elege lett a magyaroknak a hírekből, teljesen másra vágynak az interneten
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának