Gyakran mondják, hogy egy autó már akkor veszíteni kezd az értékéből, amikor elhagyja a telephelyet. Az autóiparban pedig mindenki nagy figyelemmel kíséri ezt a bizonyos értékcsökkenést – írja a CNBC.
A Covid-19 járvány mint annyi mindent, a feje tetejére állította a használt autók piacát is, leginkább azzal, hogy az ellátási láncok korlátozottsága miatt jóval kevesebb autó került a kereskedésekbe, mint békeidőben.
„A használt járművek árai körülbelül két éven át valóban emelkedtek" – mondta Alex Yurchenko, a Black Book és a Motor vezető adattudósának vezetője.
Az eredmény: az autók három év elteltével körülbelül 10 százalékkal többet tartanak meg az értékükből, mint a járvány idején. Az iparági elemzők szerint ez valószínűleg így is marad.
Az amerikai autók átlagéletkora az utakon 2021-ben 12 év volt.
Átalakul a világrend: a kínai autó az új Volkswagen?
Az előrejelzések szerint a következő öt-tíz évben alapvetően a kínaiak diktálhatják a tempót az iparágban, amelyben jelentős szerephez jut Magyarország is. Bővebben --->Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Idegesítő problémát orvosolna a kormány: új szabályok jönnek az EESZT időpontfoglalásban
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára