A kutatás az ENSZ Fejlesztési Programja (UNDP) és az EU közös projektjének része, amelyben 6 új tagállam valamint Törökország és Macedónia vállalati gyakorlatait, stratégiáit vizsgálják a CSR-ben. A magyarországi tapasztalatok szerint főleg a multinacionális cégek aktívak a társadalmi felelősségvállalásban, a kkv-k inkább pr eszköznek tekintik, a CSR-t drágának, profitot csökkentő tevékenységnek tartják. Kelet-Európa és a régió mind a vállalati, mind az állami mind a civil szervezetek szintjén a CSR kezdeti szakaszánál tart - mondta a projekt egyik nemzetközi szakértője, Braun Róbert.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Civic Type R vs Clio RS: Melyik a jobb?
Két nagyon hasonló autó, de mégis különböznek.