A 67 pontból álló projekt célja, hogy a vasúti közlekedést még vonzóbbá tegyék. A projekt részeként kétvágányú vonalat fejlesztenének Felső-Ausztriában és Bajorországban, melynek eredményeként a Bécs és München közötti menetidő mindössze két és fél órára rövidülne, vagyis 35 perccel gyorsabban lehetne eljutni Budapestről Münchenig. Ezzel pedig a párizsi csatlakozások is gyorsabbá válhatnak.
Mindezen felül új nyomvonalat is építenének, ezzel pedig jobban bekapcsolnák a közlekedésbe a bécsi repülőteret, ahová így Budapestről és Pozsonyból is közvetlenül lehetne utazni – írja a drivemagazine.hu.
A tervek között szerepel az is, hogy Grazból Mariborba 45 perccel rövidebb lenne az út, és a fejlesztések Szlovéniát és Horvátországot is érintenék.
Az ambíciózus projekt nagyjából 26 milliárd euróba kerülhet majd, ugyanakkor az osztrák kormány szerint hamar megtérül, mivel új munkahelyeket is teremtenek vele és a jobb összeköttetésből mindenki profitál.
Az állam megvenné a Strabag részét a GYSEV-ben
Miután elmérgesedett a viszony a magyar állam és a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. között, a kormány most pontot tenne az ügy végére.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Ezért kell holnap tankolni, nem ma
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Hiába az ígéretek, tovább nőttek a várólisták
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop