A gyártási problémát az okozza, hogy a fémmegmunkálás során keletkezett törmelék bekerülhetett az olajtérbe, ezzel lassan tönkretéve a motort. Ebben összesen nagyjából 102 000 autó lehet érintett, melyeket a 2022-es és 2023-as modellévben gyártottak.
A márkaszervizek bejelentéseit követően a Toyota májusban biztonsági visszahívást hirdetett, és egy alapos vizsgálat után beazonosította a hiba forrását. Ekkor széles körben felmerült a feltételezés, hogy a teljes motorcsere lenne az előrevezető út, mivel a kereskedők teljes szétszerelést hajtottak végre, hogy a teherautókat visszaállítsák az utakra.
Kapcsolódó
Ennek eleget téve, most térítésmentesen cserélik a hibás alkatrészt teljesen egy új motorra a leginkább érintett modellek, a Toyota Tundra pickupok és Lexus LX SUV-k esetében. Arról egyelőre nem tudni, hogy azok a hibrid Toyota és Lexus modellek érintettek-e, amelyekben ugyanez a motor szerepel. Azokra még nem adtak ki visszahívást – írja a Drive.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Itt az új űrkorszak: hatalmas lépést tett a 4iG az amerikai Axiom Space cég felé
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Már körvonalazódik a karácsonyi időjárás