A gyártási problémát az okozza, hogy a fémmegmunkálás során keletkezett törmelék bekerülhetett az olajtérbe, ezzel lassan tönkretéve a motort. Ebben összesen nagyjából 102 000 autó lehet érintett, melyeket a 2022-es és 2023-as modellévben gyártottak.
A márkaszervizek bejelentéseit követően a Toyota májusban biztonsági visszahívást hirdetett, és egy alapos vizsgálat után beazonosította a hiba forrását. Ekkor széles körben felmerült a feltételezés, hogy a teljes motorcsere lenne az előrevezető út, mivel a kereskedők teljes szétszerelést hajtottak végre, hogy a teherautókat visszaállítsák az utakra.
Kapcsolódó
Ennek eleget téve, most térítésmentesen cserélik a hibás alkatrészt teljesen egy új motorra a leginkább érintett modellek, a Toyota Tundra pickupok és Lexus LX SUV-k esetében. Arról egyelőre nem tudni, hogy azok a hibrid Toyota és Lexus modellek érintettek-e, amelyekben ugyanez a motor szerepel. Azokra még nem adtak ki visszahívást – írja a Drive.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

Újabb szigor jön az egészségügyben

Elfogyott a türelem az állattartóknál: Nagy Márton több tízezer munkahelyet veszélyeztet

Ezért nincs alku: villámgyorsan adják el a lakásokat Budapesten

Orbán Viktort Tiborczról kérdezték, nincs mit félreérteni a válaszon

Ijesztő dolgot találtak a Covid-oltásokban, a szomszédban már nem kérnek belőle

Nem fogja elhinni, hogy kiknek adta Ferenc pápa az utolsó vagyonát
Amerikai és más ellenséges zsoldosok is az oroszok oldalán harcolnak, kiszivárgott a lista, amire mindenki várt

Fizetnek a cégek az alulteljesítő munkavállalóknak, csak húzzanak már el
