Az OTP Banknál olyan technikai probléma lépett fel a mai nap folyamán, amely miatt egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le bizonyos korábbi vásárlások összegét. A hibát egy külső szolgáltató okozta, a bank pedig próbálja helyreállítani az érintett számlák egyenlegét – írta meg az Index. Bár nem tömeges jelenségről van szó, de sok ügyfelet érint a hiba.
Az OTP elnézést kért az okozott kellemetlenségért, de a lap szerint az Erste Bank is hasonló tartalmú közleményt adott ki.
Az Erste Bank is azt közölte, külső szolgáltatói hiba miatt 2025. augusztus 7-én tévesen duplán terhelődött néhány 2025. július elején végzett bankkártyás vásárlás.
„Nem történt visszaélés, a duplán beterhelt összeg központilag jóváírásra került, már a zárolt tételek között megtalálható, így ezzel nincs teendőd. Sajnáljuk a kellemetlenséget!”
– áll a közleményben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Az Iránytű Intézet szerint kormányváltó a hangulat Magyarországon
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Végre kiderült, mikor nyithat állandó jelleggel az állatkert biodómja, és mi lesz benne