Az OTP Banknál olyan technikai probléma lépett fel a mai nap folyamán, amely miatt egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le bizonyos korábbi vásárlások összegét. A hibát egy külső szolgáltató okozta, a bank pedig próbálja helyreállítani az érintett számlák egyenlegét – írta meg az Index. Bár nem tömeges jelenségről van szó, de sok ügyfelet érint a hiba.
Az OTP elnézést kért az okozott kellemetlenségért, de a lap szerint az Erste Bank is hasonló tartalmú közleményt adott ki.
Az Erste Bank is azt közölte, külső szolgáltatói hiba miatt 2025. augusztus 7-én tévesen duplán terhelődött néhány 2025. július elején végzett bankkártyás vásárlás.
„Nem történt visszaélés, a duplán beterhelt összeg központilag jóváírásra került, már a zárolt tételek között megtalálható, így ezzel nincs teendőd. Sajnáljuk a kellemetlenséget!”
– áll a közleményben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Ezután senkinek sem lesz kedve pénzt dobálni a Trevi-kútba
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre