A dunai árhullám levonulása után a vasúttársaság munkatársai eltávolították az Esztergom–Komárom vonal Lábatlan és Nyergesújfalu közötti szakaszán a vasúti pályát elmosódás ellen mintegy másfél kilométer hosszan védő fóliázást és a közel húszezer homokzsákot. A vasútvonal egy szakaszon a parton halad, így az egyben a vízügyi védmű részét képezi. A védekezés részeként Tátnál, ezért megemelték a vasúti töltést, egy szintbe hozva azt az árvízvédelmi töltéssel, ezáltal segítve a vízügyi védekezést, írták.
A forgalomba helyezés érdekében megvizsgálták a teljes vasúti pályát, ahol szükséges volt, geotechnikai vizsgálatot is végeztek a szakemberek. A vizsgálatok eredményei alapján a vonatközlekedés biztonságosan megindulhat az árvízi védekezés miatt korábban lezárt vonalrészen, közölték.
Szeptember 30-ától újra megnyitják az árvízhelyzetben korábban érintett 11-es út lezárt szakaszát (Táti rövidút), ezért a 812, 814, 817 és 819, valamint a T jelzésű helyi autóbuszok ismét az eredeti útvonalukon közlekednek. Hétfőtől így újra megállnak a Táti út és a Horgásztanya megállóhelyeken, áll a tájékoztatásukban.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Európa fegyverkezik: sorkatonai változások Észtországban és Németországban
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV