A 21. század embere a túlhajszoltság kultúrájában éli a mindennapjait. A munka, a család, a teljesítmény és az „énidő” fogalmai ös ...
A brit felnőttek fele titkos megtakarítást tart fenn arra az esetre, ha zátonyra futna a kapcsolata – méghozzá anélkül, hogy erről ...
Milyen innovációk szükségesek ahhoz, hogy ne maradjon le az turizmus élvonalától a magyar tenger? Jobb tartani az iramot, máskülön ...
Az elmúlt évek történései a munkavégzésben, például a home office elterjedése és a technológiai fejlődés elmosta a határokat a munka és a magánélet között, emiatt a munka és a magánélet integrációja vált elsődlegessé. Az Y és Z generáció számára már nem az egyensúly, hanem a harmónia a cél, amelyben a munka a magánélet szerves részévé vált.
Szerző(k): L. K.Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaAz Y-generáció látszólag gondatlan életet él: régi barátok, saját ingatlan, megfelelő mennyiségű befektetések és tartalékok. Ám ez csak a látszat.
Szerző(k): Zádori BenceA Deloitte friss kutatása szerint az elmúlt három évben a megélhetési nehézségek jelentették a legnagyobb problémát az Y és a Z generáció számára.
Szerző(k): Vermes Ádám