vásárló

01.
25.
13:11
A vásárló visszavág: őrült spórolás kezdődött, retteghetnek a kereskedők

A vásárló visszavág: őrült spórolás kezdődött, retteghetnek a kereskedők

Egyre emelkedik azok aránya, akik nemcsak a pénzügyi helyzetük miatt aggódnak, hanem drasztikusan vissza is fogták a kiadásaikat. Tarolnak a hiperek és a diszkontok. Mutatjuk, hogy min spórolnak most az emberek.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
01.
16.
13:02
Kirajzolódnak a sötét mintázatok, nagy árat fizethet, aki nincs velük tisztában

Kirajzolódnak a sötét mintázatok, nagy árat fizethet, aki nincs velük tisztában

Aki használja az internetet, pláne vásárolt már online, szinte biztosan találkozott már az úgynevezett sötét mintázatokkal.

Szerző(k): Hercsel Adél
01.
12.
09:57
A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

Digitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.

Szerző(k): Nagy Kristóf
12.
22.
15:15
Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Ahogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.

Szerző(k): Economx
12.
20.
08:28
A sérült termékek visszaküldése 18,1 milliárd eurós kárt okozhat az európai vállalatoknak

A sérült termékek visszaküldése 18,1 milliárd eurós kárt okozhat az európai vállalatoknak

Karácsonykor a sérült termékek visszaküldése 18,1 milliárd eurós kárt okozhat az európai vállalatoknak. Tavaly a vásárlók 45 százaléka kapott kézhez sérült csomagot, ez 377 millió problémás terméket jelentett, amelyek darabonként átlag 47,94 euróba kerültek.

Szerző(k): Economx
11.
16.
11:09
Lecserélték a boltokat a vásárlók

Lecserélték a boltokat a vásárlók

Még a világ egyik leggazdagabb országa, az Egyesült Államok jómódú fogyasztóit sem hagyta érintetlenül az évtizedek óta nem látott nagyságúra nőtt infláció. Ennek legjobb bizonyítéka, hogy az alacsony árainak köszönhetően sikeressé vált Walmart áruházlánc úgy tapasztalja, egyre több olyan vásárolója van, aki korábban kerülte az áruházait. Ugyanakkor nem várnak nagyon fényesen csillogó karácsonyi szezont.

Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony Csaba
11.
10.
15:26
A vásárlók a bolti dolgozókon vezetik le a drágulás miatti dühüket

A vásárlók a bolti dolgozókon vezetik le a drágulás miatti dühüket

A brit kiskereskedelmi dolgozók kétharmada szerint súlyosbodtak az ellenük irányuló verbális és fizikai támadások. Az agresszivitás elsődleges oka a brutálisan megemelkedett árak.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
25.
07:08
Családi élelmiszer-kiadás: havi 50-80 ezer forint plusz

Családi élelmiszer-kiadás: havi 50-80 ezer forint plusz

A fogyasztói árak emelkedése szeptemberben átlépte a lélektani 20 százalékot, de ezen belül is a leginkább fájdalmas élelmiszer-drágulás 35,2 százalékos volt. Pulzus kutató, lapunk megbízására készített felmérése szerint is óriási teher a bevásárlás egy családnak, sokan 50-80 ezer forinttal többet hagynak a boltban havonta, mint egy évvel korábban.

Szerző(k): Szász Péter
10.
12.
08:29
Megmutatja a "Lidl-barométer", hogy áll a magyar vásárló

Megmutatja a "Lidl-barométer", hogy áll a magyar vásárló

Romlott a magyar vásárlók helyzete a németekéhez képest az elmúlt egy évben, derül ki egy olyan fogyasztói kosárból, amelyet a magyar és a német Lidlben is levásároltak 2021 és 2022 őszén.

Szerző(k): Komócsin Sándor
09.
26.
11:49
Csapatostul pártolnak a vevők az Aldihoz és a Lidlhez

Csapatostul pártolnak a vevők az Aldihoz és a Lidlhez

Nyájakban érkeznek a jó ár-érték arányú ajánlatokat kereső vevők a versenytársaktól az Aldi áruházaiba az Egyesült Királyságban, derül ki a vállalat beszámolójából és hasonló a helyzet a Lidllel is.

Szerző(k): Komócsin Sándor