Még mindig Balatonfüred és Siófok a Balaton-part legnépszerűbb települései, azonban fontos szempont már az árazás. A nagyobb és drágább városokban csökkent az adásvételek száma.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraTöretlen a saját márkás termékek népszerűsége, amely a kedvező áraknak és a magas minőségnek köszönhető. A Lidl ezért kiemelt figyelmet fordít a kizárólag a diszkontlánc üzleteiben kapható termékekre, amelynek kínálata folyamatosan igazodik a vásárlók gyorsan változó igényeihez.
Szerző(k): EconomxHosszú évek óta, húsz tagállam sikertelenül sürgeti a mézjelölési rendelet megalkotását a brüsszeli bürokratáknál és egészen biztos, az Európai Unió egyik alapító atyja, Robert Schuman nem ilyen lovat akart – mondta el a Napi.hu-nak Országos Magyar Méhészeti Egyesület elnöke.
Szerző(k): Drávucz PéterA kormány beadta a derekát. Nem a már meglévő, kinyomtatott, papír alapú blokkot fogják digitalizálni, hanem a nyugta eleve digitális formában jön létre.
Szerző(k): Hercsel AdélFriss kutatás bizonyítja, hogy az online áruházak a hazai kisboltok sorsára juthatnak, áldozatul esve a külföldi szereplők terjedésének. Jelenleg a régiós eredményekhez képest aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya. Nagy Márton a MKIK gazdasági évnyitóján is arra hívta fel a figyelmet, csupán 5 százalék azoknak a vállalatoknak az aránya, melyek exportképesek.
Szerző(k): Koncsek RitaEgyoldalú vételár-emelés kikötése, szándékosan érthetetlenre fogalmazott biankó szerződések: volt néhány dolog, amit az ügyészség problémásnak tartott.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsEgyre emelkedik azok aránya, akik nemcsak a pénzügyi helyzetük miatt aggódnak, hanem drasztikusan vissza is fogták a kiadásaikat. Tarolnak a hiperek és a diszkontok. Mutatjuk, hogy min spórolnak most az emberek.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAki használja az internetet, pláne vásárolt már online, szinte biztosan találkozott már az úgynevezett sötét mintázatokkal.
Szerző(k): Hercsel AdélDigitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.
Szerző(k): Nagy Kristóf