A nők sokkal jobban szeretik a készpénzt, mint a férfiak, és minél kisebb egy település lélekszáma, annál jellemzőbb ott a készpénzhasználat. Ugyanakkor mégsem Budapest az okoseszközös, okostelefonos, okosórás fizetés fellegvára, és nem is a legidősebb korosztály ragaszkodik leginkább a készpénzhasználathoz.
Szerző(k): EconomxBemutatkozott a részben 3D-s nyomtatással készülő városi elektromos kisautó, amely Magyarországon is elérhető mostantól.
Szerző(k): Economx175 évvel ezelőtt kezdődött az 1848–49-es forradalom és szabadságharc Magyarországon. A 2023-as megemlékezés különlegességét adja, hogy Petőfi Sándor születésének 200. évfordulóját is ünnepeljük. 1848 nem csupán Magyarországon alakult ki forradalmi helyzet, Európa történetének legnagyobb forradalmi hulláma söpört végig a kontinensen. A forradalomhoz pedig többek kötött az akkori gazdasági krízis vezetett.
Szerző(k): EconomxA pandémia utáni világban, amikor változatlanul hódít a távmunka, valamint a hibrid munkavégzés, a munkavállalók jóléte és kényelme még sosem volt ennyire fontos. A Forbes idei Work-Life Balance Indexéből, azaz munka-magánélet mutatójából kiderült, hogy mely városokban a legjobb ma munkavállalónak lenni.
Szerző(k): EconomxVárhatóan az emberiség kétharmada városlakó lesz a 21. század közepére, és egy város élhetősége mentális kérdés is.
Szerző(k): Sánta AndrásA Deák Ferenc téren sikerült úgy rendet teremteni, hogy a jól átgondolt építészeti elemek segítségével nemcsak kellemes és üdítő, de az utasokat megfelelően kalauzoló csomópont alakult ki - vélekedett Bán Dávid az Építészfórumon megjelent írásában.
Szerző(k): EconomxAz érzékeny csoportba tartozók, köztük a gyerekek, a krónikus betegek, az idősek, valamint a kismamák lehetőleg minél kevesebbet tartózkodjanak a szabadban az egészségtelen és veszélyes minősítésű településeken.
Szerző(k): Hercsel AdélA Stadler 20 darab Flirt motorvonat szállításáról írt alá szerződést a finn VR Grouppal; az első jármű leszállítását 2026 tavaszára tervezik.
Szerző(k): Németh TamásVissza nem térítendő kormányzati támogatásból több lépcsőben valósult meg egy ötmilliárd forintos útfejlesztési program Nyíregyházán.
Szerző(k): Horváth Tibor