tartalomfogyasztás

11.
28.
13:38
A legkegyetlenebb platformok: ők törlik a legtöbb tartalmat

A legkegyetlenebb platformok: ők törlik a legtöbb tartalmat

Egy közelmúltbeli tanulmány kiderítette, hogy az online tartalomszolgáltatók közül mely platformok bánnak a legmostohábban a saját tartalmaikkal, így közvetetten a nézőkkel. Mutatjuk, hol törlik a legnagyobb arányban a filmeket és a sorozatokat.

Szerző(k): Hercsel Adél
08.
19.
17:09
Uniós gyermekvédelmi szabályok jönnek a közösségi médiában

Uniós gyermekvédelmi szabályok jönnek a közösségi médiában

Mindenhol felmerült a kérdés, hogy az internet, ezen belül főleg a közösségi média addikció mennyire probléma a gyerekek és tinik esetében. Ilyen persze volt a rádió és a tv megjelenésekor is, a megoldás nem a tiltás lett, hanem a mértékletes szabályozás.

Szerző(k): Fellegi Tamás
07.
11.
13:40
Bemutatjuk a médiapiac éllovasait: a hírverseny abszolút győztese az Index

Bemutatjuk a médiapiac éllovasait: a hírverseny abszolút győztese az Index

Megérkeztek a második negyedév olvasottsági adatai a hazai médiapiacról, amelyek alapján egyértelmű, hogy lapcsaládunk, az IndaMedia vezető lapja, az Index nemcsak a napi hírversenyben, hanem a legfontosabb minőségi mutatókban is uralja a magyar tartalomszolgáltatók mezőnyét.

Szerző(k): Economx
12.
09.
08:16
Még a tévé a legnépszerűbb tartalomfogyasztási eszköz az idősebbek körében

Még a tévé a legnépszerűbb tartalomfogyasztási eszköz az idősebbek körében

Az 50-75 évesek online jelenléte napjainkra a korosztály meghatározó jellemzőjévé vált. Az idősebb internetezők közül szinte mindenki használja a közösségi médiát, egyharmaduk a fizetős streaming szolgáltatásokat is. Ugyanakkor a kedvelt tartalmakat továbbra is leginkább a hagyományos TV-csatornákon fogyasztják – derült ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság együttműködésében készült kutatásból.

Szerző(k): Economx
11.
16.
12:06
Erős átpolitizáltság, generációs veszélyek - bajban a hazai médiapiac

Erős átpolitizáltság, generációs veszélyek - bajban a hazai médiapiac

A hazai médiapiac számos kihívással néz most szembe: meg kell felelni a fokozatosan bevezetett új uniós szabályoknak, meg kell birkózni az aktuális gazdasági, energia- és munkaerőválsággal, ráadásul egy belső szerkezeti átalakulás is megkezdődött. Megnőtt a kormányközeli tulajdonú média súlya, az ez ezredforduló környékén és utána születettek pedig már inkább a nemzetközi hírforrásokat böngészik.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn
05.
25.
19:06
Támogatják a magyarok az EU forradalmát

Támogatják a magyarok az EU forradalmát

Két fontos jogszabályt is elfogadott az EU az elmúlt időszakban, mellyel megreguláznák az internetes nagy techcégeket. Az egyik legfontosabb, hogy a tartalomfogyasztást és a hirdetéskezelést leginkább meghatározó algoritmusok működését nyilvánossá tennék, valamint a felhasználók kezébe adnák a döntést, hogy akarják-e, hogy profilalkotás alapján egy program döntse el, hogy mit látnak. A Pulzus Kutató és a Napi.hu reprezentatív felmérése szerint a magyarok 90 százaléka a javaslat mögött áll.

Szerző(k): Szabó Dániel

A neobankká válás útján a HPE-vel (x)

Előfizetéses informatikai szolgáltatásokkal tesz nagy lépést a neobankká válás útján a Fizetési Pont cégcsoport.