reklámadó

12.
12.
20:18
Fontos határidőre figyelmeztet a NAV

Fontos határidőre figyelmeztet a NAV

December 20-ig kell kiegészíteniük a társasági adó, az energiaellátók jövedelemadója, az innovációs járulék, az egyszerűsített vállalkozói adó és a reklámadó előlegét a várható fizetendő adó összegére azoknak, akiknek üzleti éve megegyezik a naptári évvel - hívja fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

Szerző(k): Szász Péter
10.
12.
14:59
Érdeklik a leárazások? Keresztbe tehet a kormány új adója

Érdeklik a leárazások? Keresztbe tehet a kormány új adója

Az MRSZ és DIMSZ hiányolja az előzetes szakmai egyeztetést a reklámújságok termékdíjának 3,5-szeres emelésére vonatkozó törvénymódosító javaslat kapcsán. A két szervezet szerint akár 17,5 milliárd feletti plusz adó terhet is jelenthet ez, ha meglépi a kormány és a sajtótermékekre is indokolatlan terhet róna.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
19.
09:40
Veszhet az adómentesség, ha erről megfeledkezik

Veszhet az adómentesség, ha erről megfeledkezik

Százmillió forint alatti reklámbevételnél továbbra sem kell reklámadót fizetni, az adóhatóság honlapján megjelent nyomtatványt azonban ki kell tölteni, és május végéig benyújtani, különben az adózó akár el is veszítheti adómentességét - hívta fel a figyelmet a Mazars könyvvizsgáló és adótanácsadó cég.

Szerző(k): Szepesi Anita
07.
26.
12:07
Túl vagyunk egy fontos adóváltozáson - íme, minden tudnivaló

Túl vagyunk egy fontos adóváltozáson - íme, minden tudnivaló

Májusban ismét változtak a reklámadó szabályai, melyek miatt adó-visszatérítésre van lehetőség, de a 2017 januárjától érvényben lévő módosítások miatt milliárdos bírság is elképzelhető.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
05.
16.
12:28
Döntött a parlament a reklámadóról

Döntött a parlament a reklámadóról

Módosította az Országgyűlés a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek - írja az MTI.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
12.
09:09
A reklámadó visszajár - de mennyi és hogyan?

A reklámadó visszajár - de mennyi és hogyan?

A reklámadóról szóló törvény módosítását elfogadta a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik. Várhatóan sok cégnek ténylegesen kevesebb adót kell majd fizetnie 2017-ben, mint amit az adóelőlegről szóló bevallásban feltüntetett, ezért az adóhatóságtól kérniük kell a fizetendő adóelőleg módosítását – állapította meg Fekete Zoltán Titusz, az RSM Hungary adójogásza.

Szerző(k): Domokos László
05.
10.
10:06
Sok médium kerülhet most bajba

Sok médium kerülhet most bajba

Mindössze néhány percnyi tárgyalás után elfogadta az Országgyűlés gazdasági bizottsága a reklámadó tervezetét. A szakmai szervezetek és a hirdetők is tiltakoznak az adóemelés miatt, állítják a kormány nem egyeztetett velük, hiába beszélnek erről a döntéshozók - számolt be a HírTv.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
09.
15:19
Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
08.
11:10
Reklámújságok: elképesztő fordulatot tett a kormány

Reklámújságok: elképesztő fordulatot tett a kormány

A kormány benyújtotta a reklámadót módosító javaslatot: ezzel a közteher, a mostani 5,3 százalékról 7,5-re emelkedne 2017 júniusától. Míg viszont április elején még be akarta tiltani az áruházláncok reklámújságait, addig a friss tervezet szerint ezek a prospektusok reklámadómentesek lennének. Emiatt várhatóan sokkal vastagabbak is lesznek - értékel a Blokkk.com.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
04.
12:15
Mindenkit sújt az adóemelés - sokan fognak kiakadni

Mindenkit sújt az adóemelés - sokan fognak kiakadni

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát elutasítják, az adó mértékének emelését a médiapiac működését alapjaiban veszélyeztető, valós nemzetgazdasági előnyöket nem hordozó lépésnek tekintik - adta hírül a szervezet.

Szerző(k): Domokos László