Csaknem kétmilliárd dollárért vásárolja fel a Poppit az ismert kólamárkát jegyző italcég. Újult erőre kaptak a Pepsi-papírok a pia ...
Mivel az élelmiszeripari cégek költségei az utóbbi években jelentősen megemelkedtek, sokan csökkentették termékeik méretét, az ára ...
Csúnya játékba kezdtek a fogyasztókkal az élelmiszeripari cégek. Különösen a rágcsálnivalók gyártói váltak híressé arról, hogy ugy ...
Nem megy jól a PepsiCo sora a saját piacán: a túl gyakori áremelések miatt kezdenek elpártolni a márkától a fogyasztók.
Szerző(k): EconomxEddig meglepően jól teljesítenek az amerikai nagyvállalatok a negyedéves gyorsjelentési szezonban.
Szerző(k): Kovács ÁdámDollármilliárdokat vágott zsebre az egyik legnagyobb amerikai internetszolgáltató.
Szerző(k): Kovács ÁdámMárcius végéig a boltokban csaknem 600 kiszerelés-csökkentést rögzített a Nébih rendszere. Ehhez azonban nem muszáj a hivatal honlapját böngészni, március 1-je óta ugyanis egy újabb kereskedelmet érintő szakpolitikai intézkedés keretében „Vigyázzon, a termék kisebb lett!” felirattal szembesül minden vásárló, ha a szemügyre vett árucikk mérete vagy térfogata csökkent. Neve is van az egyre szűkebben szabott grammoknak és millilitereknek: zsugorinfláció.
Szerző(k): Gyöngyösi Balázs