A szocialista pártban évtizedek óta tisztségeket betöltő Baja Ferenc háttérbe vonul közelmúltbeli vádemelése miatt. Az egykori miniszteri posztot viselt politikusra 4 év börtönt és 25 milliós pénzbüntetést kért az ügyészség.
Szerző(k): Sándor ZoltánNem ismerte be egyik vádlott sem, hogy a zuglói illetve újbudai parkolás korrupciós bűncselekményében részt vett volna. A kenőpénzekkel kapcsolatos vádak leginkább a szocialista pártot érintették, legalábbis a bírósági vádirat szerint.
Szerző(k): L. K.Sokakban felvetődik, hogy vajon milyen jogcímen szedik a parkolási díjat, miért is fizetünk, amikor közterületen leállunk az autónkkal.
Szerző(k): G. É.Már az sem sokat számít, hogy valaki helyi lakos. Sokan most szembesülnek azzal, hogy brutális éves fizetni valót kap a nyakába, aki az autóját a lakókörnyezetében parkolná le. A XII. kerület egyes részein például 2 ezer forintról 32 ezer forintra emelkedik a helyi lakosok éves várakozási engedélye. Közben az autósok érdekvédelmi szervezete, a Magyar Autóklub határozottan ellenzi a gépkocsihasználókra kivetett túlzott terheket.
Szerző(k): Sánta AndrásVan egy Magyarországon is honos kis rágcsáló, amelyik imád bebújni a gépkocsikba és ott komoly károkat képes okozni. Még a jármű is kigyulladhat miatta.
Szerző(k): G. É.Egy felmérés szerint egyszerűbb szervizfoglalást és átlátható szervizfolyamatokat is szeretnének a magyar autósok. Az nDRU kutatása a közlekedési szokások mellett a szervizelésről és a mindennapi autós nehézségekről is kérdezte az autótulajdonosokat.
Szerző(k): Sándor ZoltánWin-win holmi a túlfutásgátló. Más néven kerékütközőnek hívják, és az a feladata, hogy a gépkocsit megvédje a parkolási sérülésektől, miközben a gyalogosoknak, a kerekes székkel közlekedőknek és a babakocsis anyukáknak akadálytalan mozgást biztosít a járdán.
Szerző(k): S. A. S.A legtöbb helyen ingyenes a parkolás Budapesten az ünnepi időszakban, de kivételek azért akadnak. Ezekre érdemes figyelni, mert ellenőrzik és büntetnek is.
Szerző(k): L. K.Belgrádban válik ingyenessé jövő évtől a tömegközlekedés. Ezzel a lépéssel a szerb főváros lesz az egyetlen olyan európai, félmillió lakosúnál nagyobb város, ahol nem kell ezért fizetni.
Szerző(k): L. K.