online_kereskedelem

05.
27.
06:20
A magyarok robotporszívó után robotfűnyírót vennének

A magyarok robotporszívó után robotfűnyírót vennének

Az áprilisi hidegrekord után ugrásszerűen álltak át a fogyasztók a tavaszi üzemmódra, ezt jelzi például a gumiabroncsok és a kerti eszközök iránti megnövekedett érdeklődés – derül ki az Árukereső.hu friss adataiból. Áprilisban jelentősen megugrott az automata locsolók és a robotfűnyírók keresése az egy évvel ezelőttihez képest a termék- és árösszehasonlító oldalon.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
24.
11:55
Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt.

Szerző(k): Tér Diána
05.
20.
08:20
Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megváltozott az online szolgáltatások piaca, a vevők óvatosabban döntenek, egyre többen csak az utolsó pillanatban vásárolnak, és átalakult a keresett szolgáltatások köre - derül ki a főként internetes élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád és az az e-kereskedelem kutatására szakosodott GKID közös felmérésből.

Szerző(k): Tér Diána
05.
17.
08:50
Fordulat a magyar áruházakban

Fordulat a magyar áruházakban

A koronavírus-járvány kitörése óta először márciusban az online kiskereskedelem mérsékelte a teljes magyar kiskereskedelmi forgalmat, ami arra utal, hogy az emberek a karanténok után visszatérnek a boltokba.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
16.
09:52
Az állateledeleknél is átveszi az uralmat az online

Az állateledeleknél is átveszi az uralmat az online

Az online állateledel-rendelések egyre népszerűbbek. A fővárosban a 13. kerületi tulajdonosok a legaktívabbak, míg vidéken Székesfehérváron rendelnek a legtöbbet.

Szerző(k): Rácz Gergő
05.
06.
09:30

Távozik az Árukereső.hu éléről Rácz Csaba

Távozik az Árukereső.hu-tól Rácz Csaba ügyvezető igazgató, aki ebben a pozícióban 2013 óta dolgozott Magyarország legnagyobb ár-összehasonlító oldalánál.

Szerző(k): Domokos László
05.
04.
12:19
Palocsay Géza a Pepita.hu vezérigazgatója lett

Palocsay Géza a Pepita.hu vezérigazgatója lett

Az egyik legelismertebb hazai e-kereskedelmi szakemberrel bővítette menedzsmentjét a Pepita.hu: Palocsay Géza, az Adevinta Hungary korábbi ügyvezetője a cég alapítóitól veszi át a platformhoz kötődő vezérigazgatói teendőket.

Szerző(k): Domokos László
04.
27.
07:08
Önjelölt megmentőnek érkezett, de elbukott a Wizz Air-főnök online borbárja

Önjelölt megmentőnek érkezett, de elbukott a Wizz Air-főnök online borbárja

Szűkszavú körlevélben tudatta a beszállítóival a BAR:24 online áruház, hogy ennyi volt, lehúzták a rolót. A cég mögötti tulajdonosi kör motivációja, de a vérmes reményekkel induló webáruház gyors kudarcához vezető út is érdekes - a bejelentést követően annak jártunk utána, hogy a hazai borkereskedelemben újítóként betoppanó szereplő bukásából van-e bármi tanulság.

Szerző(k): Szabó M. István
04.
11.
19:05
Riválist kaphat a Tesco, a Spar és a Kifli? A Mol a vásárlóknál kopogtat

Riválist kaphat a Tesco, a Spar és a Kifli? A Mol a vásárlóknál kopogtat

A Mol-applikáció azt "kérdezi" a felhasználóktól szeretnék-e, ha a Mol-kutakon elhelyezett csomagautomatákon keresztül lehetne beszerezni az élelmiszert. A Napi.hu megkeresésére a vállalat közölte, egyelőre nincsenek jelen az e-kereskedelmi piacon és most csak szondázzák a vásárlókat. Mindenesetre az olajcég stratégiájába passzolhat egy ilyen lépés, amely felélénkítheti a versenyt is.

Szerző(k): Csernátony Csaba
03.
09.
09:12
Shoppingolás a nappaliból: idén már 423 milliárd dollárt lehet vele kaszálni

Shoppingolás a nappaliból: idén már 423 milliárd dollárt lehet vele kaszálni

A koronavírus-járvány példátlan növekedést és új trendek felfutását hozta a globális e-kereskedelemben. A livestream vásárlás pár év alatt az egyik legfontosabb értékesítési csatornává nőtte ki magát Kínában, de globális szinten is folyamatosan nő az élő shoppingolás népszerűsége.

Szerző(k): Tér Diána