mrsz

07.
30.
11:48
Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Hárompólusúvá vált a magyarországi médiapiac a bevételek eloszlása alapján 2018-ban, a trend idén folytatódik. A médiaköltések legnagyobb része kvázi egyetlen piaci szereplőnél koncentrálódik, a kormányközeli médiumokat összefogó Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál. A második legnagyobb bevételt az olyan globális szereplők teszik el, mint a Facebook és a Google. A harmadik piaci tömb pedig a hagyományos független kiadóké, ügynökségeké - az utóbbiak azzal szembesülnek, hogy sokan vannak az eszkimók, de egyre kevesebb a fóka.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
30.
18:05
A marketingeseknek tetszik a kormány mai bejelentése

A marketingeseknek tetszik a kormány mai bejelentése

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei üdvözlik, hogy a pénzügyminiszter bejelentette a 7,5 százalékos reklámadó felfüggesztését - írta az MTI.

Szerző(k): Domokos Erika
09.
08.
10:15
Plakáttörvény: megjött a reklámszövetség ajánlása

Plakáttörvény: megjött a reklámszövetség ajánlása

A Magyar Reklámszövetség közterületi tagozata elkészítette szakmai ajánlását a közterületi kampányok indításának szeptember 1-től életbe lépő egységesített folyamatára. Segítenek alkalmazkodni az uniós gyakorlathoz, a kormány által elfogadott új törvényekhez, valamint eligazodni a reklámetikai szabályok között.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
09.
15:19
Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
04.
12:15
Mindenkit sújt az adóemelés - sokan fognak kiakadni

Mindenkit sújt az adóemelés - sokan fognak kiakadni

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát elutasítják, az adó mértékének emelését a médiapiac működését alapjaiban veszélyeztető, valós nemzetgazdasági előnyöket nem hordozó lépésnek tekintik - adta hírül a szervezet.

Szerző(k): Domokos László
03.
09.
09:39
Keményen kritizálják Orbánék új tervét

Keményen kritizálják Orbánék új tervét

A Magyar Reklámszövetség elutasítja és diszkriminatívnak tartja a napi fogyasztási cikkeket árusító üzletek reklámtevékenységéről tervezett új szabályozást. A kormány maximalizálná a hirdetési keretüket, valamint reklámnak minősítené a láncok által üzemeltetett ingyenes buszjáratokat.

Szerző(k): Szabó Dániel
12.
13.
12:41
Újabb iparágat lehetetlenítene el a kormány

Újabb iparágat lehetetlenítene el a kormány

A közterületi reklámozást nem csak a diszkriminatív és szeletív adók bevezetésével, hanem a Településkép védelméről szóló törvény közterületi reklámozásának további szigorításával is megpróbálja ellehetetleníteni a kormány - hívja fel a figyelmet a Magyar Reklámszövetség.

Szerző(k): Economx
12.
06.
22:46
Teljesíthetetlen különadót róna a kormány a reklámpiacra?

Teljesíthetetlen különadót róna a kormány a reklámpiacra?

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szerint a kormány új, a reklámpiacot szorosan érintő törvénymódosító javaslata teljesíthetetlen különadót róna a közterületi piacra, ami a szegmens ellehetetlenítését eredményezné. Az MRSZ indokolatlannak tartja a reklámtörvény módosítását és a különadó bevezetését.

Szerző(k): MTI-Eco, Economx
11.
04.
15:50
MRSZ: A reklámadó káros

MRSZ: A reklámadó káros

A Magyar Reklámszövetség továbbra is fenntartja álláspontját, hogy a reklámadó káros nemcsak az a iparágra, hanem a teljes gazdaságra is, mint ahogyan korábban elkészített tanulmányok is alátámasztották - reagált a mai bejelentésre az MRSZ.

Szerző(k): Economx
10.
19.
11:50
Rezsiemelést és csődöket hozhat a kormány terve

Rezsiemelést és csődöket hozhat a kormány terve

A kormány teljesen ledarálná az órásplakátpiacot, amit az érintett cégek szerint sorozatos csődöket, sőt az érintett ingatlanoknál akár a rezsidíjak emelkedést is hozhatja.

Szerző(k): Economx