marketing

04.
20.
18:51
10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

Már a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.

Szerző(k): Gáll Csongor
03.
07.
17:36
Tőzsdei befektetéssel és vállalkozással próbálkozhatnak a diákok

Tőzsdei befektetéssel és vállalkozással próbálkozhatnak a diákok

Ezen a héten több mint 1000 iskola 140.000 diákja vesz részt a PÉNZ7-en, melynek rendhagyó tanórái olyan tanulási lehetőséget biztosítanak a diákoknak, aminek segítségével a mai világhoz elengedhetetlen pénzügyi és gazdasági tudásra tehetnek szert. Az országos rendezvénysorozat izgalmas kvízekkel és kalandjátékokkal is várja a résztvevőket.

Szerző(k): Fellegi Tamás
01.
15.
17:33
Daráló lett a hazai könyvszakma, a bevétel a lényeg, a tartalom csak másodlagos

Daráló lett a hazai könyvszakma, a bevétel a lényeg, a tartalom csak másodlagos

Egy kezdő író, ha van olyan szerencsés, hogy egy nagy kiadó vállalja, hogya nagyközönség elé tárja a kéziratát, 7-10 százalékos jutaléknál nem számíthat többre. Ám még ez is nagyon keveseknek adatik meg. A szerzői kiadású könyvek pedig elkezdtek egyre nagyobb teret hódítani.

Szerző(k): Gecsei Ádám
01.
12.
10:14
Ügynökség van, kormánybiztos van, pénz van: indulhat a bormarketing

Ügynökség van, kormánybiztos van, pénz van: indulhat a bormarketing

Önálló szervezet felügyeli a jövőben a bormarketing megvalósulását, ez lesz a feladata a száz százalékos állami tulajdonban lévő Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt.-nek. Tavaly nyár óta van már ennek a területnek kormánybiztosa is.

Szerző(k): Sz.Horváth Zsolt
12.
18.
20:45
Oké, Argentína világbajnok, de mi lesz a katari stadionokkal?

Oké, Argentína világbajnok, de mi lesz a katari stadionokkal?

Vajon milyen jelzőt kap majd az utókortól a 2022-es katari labdarúgó világbajnokság? A minden idők legjobbja füllentés lenne, a legfurcsábbja talán már most kijár, a legpazarlóbb kijelentéssel érdemes megvárni a végelszámolást, az értékarányos befektetés jelző pedig csak a katari országimázs-javító törekvésekkel együtt lehet igaz.

Szerző(k): Sz.Horváth Zsolt
12.
15.
14:45
Beszáll az oktatásba a webáruház tulajdonos

Beszáll az oktatásba a webáruház tulajdonos

Az Ekereskedelmi Akadémiát öt ismert online áruház tulajdonosa alapította, ehhez a csapathoz csatlakozott az eMag vezetője Várkonyi Balázs.

Szerző(k): Koncsek Rita
11.
20.
09:30
Valamire biztosan ad évi hárommilliárdot a kormány

Valamire biztosan ad évi hárommilliárdot a kormány

Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a hamarosan elkészülő nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos.

Szerző(k): Domokos Erika
09.
06.
12:28
Új marketingvezérrel erősít a magyar barkácsáruházlánc

Új marketingvezérrel erősít a magyar barkácsáruházlánc

Szeptembertől új marketing igazgatóval erősít a Praktiker. A magyar barkácspiac meghatározó szereplőjéhez csatlakozó Sommer Ádám több mint 20 éves, jellemzően kereskedelmi területen szerzett tapasztalatával támogatja a Praktiker üzleti céljainak megvalósítását.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
21.
13:30
Nem kerül több Hitler cimkés bor a piacra

Nem kerül több Hitler cimkés bor a piacra

Több évnyi huzavona utána az olasz borász beadta a derekát (vagy megértette, hogy miért nem tehet másként, minthogy): leállította a Hitler-borok forgalmazását. Illetve: a bor marad, csak az eddigi cimke változik a "történelmi" borospalackokon.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
09.
13:33
Menő a tiktokozás, csak éppen kinyírja a Földet

Menő a tiktokozás, csak éppen kinyírja a Földet

Bár a digitalizációra mint zöld megoldásra tekintünk, minden digitális folyamat termel karbont. Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kilogramm károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kiló szén-dioxid (CO2) éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok-aktivitás.

Szerző(k): Molnár Csaba