Az amerikai gyorsétteremlánc jelentős összeget fektet a jövőben a digitális marketingbe.
Szerző(k): Kiffer AnnaVészjelzést küldött a Magyar Reklámszövetség. Gulyás János, a szervezet elnöke azt mondta: a reklámbevételek húsz évvel ezelőtti szinten vannak, az iparág évek óta mélyütések sorozatát szenvedi el.
Szerző(k): K. R.Egyre többen gondolják úgy, hogy a közösségi platform egy ál-vásárlási csatornává vált. A kritika az olyan termékek reklámozásával kapcsolatos ellenszenvet tükrözi, amelyekben valójában nem hisznek a véleményvezérek.
Szerző(k): Zádori BenceJelentős lépést tett az ÉVOSZ Médiatagozata az építőipar jobb megítélése érdekében.
Szerző(k): EconomxHiába volt a nominális növekedés kétszámjegyű, az iparág reálértéke mégis csökkent.
Szerző(k): Zádori BenceMindössze négy színész távozott szoborral a vasárnapi Oscar-díjátadóról, de mind a 20 jelölt hat számjegyű jutalomban részesül. A „Mindenki nyer” elnevezésű ajándéktáska 180 ezer dollárnyi ajándékot, élményt kínál az Oscar-díj legjobb kategóriáiban elismert férfiaknak és nőknek.
Szerző(k): L. K.Áll a bál a hazai kiskereskedelemben a kínai webshop fenntarthatatlanul alacsony árai miatt, amivel háttérbe szorítják a hazai kereskedőket.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraAz év legnagyobb sporteseményén a lakosság 1,3 milliárd dollárért iszik sört, és 10 ezer dollárért vesz belépőt. Vasárnap eldől, ki lesz az idei NFL-bajnok.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaAz elmúlt évek során megfigyelhető volt, hogy a diplomát elváró hirdetések aránya folyamatosan csökkent. 2020-ban az összes hirdetés 34 százaléka tartalmazott felsőfokú végzettségre vonatkozó kritériumot, ez 2022-ben 26 százalékra apadt.
Szerző(k): Horváth Tibor