Egy jó cég nem lokáció, hanem sokkal inkább vezetés kérdése – derült ki egy friss kutatásból, amely arra is rávilágított, hogy a p ...
A Publicus Intézet kutatása szerint a magyarok kétharmada zavarónak tartja a luxuskiadásokat, és jelentős arányban azonosítják a f ...
Az idei első négy hónapban a hazai elektromos, újautók 17,9 százalékát a kínai gyártó értékesítette.
A magyar fiatalok harmada szerint szükséges a digitális detox, mégis nehezen lépnek ki az online világból. A Finlandia hazai kutatása rávilágít: a Z-generációnak egyre fontosabbá válnak a személyes kapcsolatok. A válaszadók 34 százaléka szorongana, ha 24 órára le kellene tennie a telefonját.
Szerző(k): Horváth BalázsA magyar gazdaság szerkezete erősen iparorientált, különösen a külföldi tulajdonú autóiparra és feldolgozóiparra épül, miközben a tudásintenzív, magas hozzáadott értékű ágazatok alulreprezentáltak. Ez a modell kiszolgáltatottá teszi az országot a globális ciklusoknak, miközben nem támogatja kellően az innovációt, a technológiai fejlődést és a hazai vállalkozások megerősödését. A hosszú távú versenyképességhez és fenntarthatósághoz elengedhetetlen lenne a gazdaság szerkezetének átalakítása, különös tekintettel a kutatás-fejlesztésre, a digitalizációra és a szolgáltatói szektor fejlesztésére.
Szerző(k): Horváth BalázsAngliában és Walesben legalább 236 500 ingatlan búvik meg az ilyen „átlátszatlan” struktúrák mögött, az így elrejtett vagyon legalább 64 milliárd font - tárta fel egy friss kutatás.
Szerző(k): G. É.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Mobilpiaci jelentése szerint összességében még mindig népszerűbb a magyarok körében a hagyományos mobilhívás, mint az online telefonálás.
Szerző(k): Z. B.