Az AutoWallis Group sajtónyilvános befektetői napján kiderült, hiába a biztató adatok, és a „robusztus növekedés”, a kínai előretörés elől nincs kibúvó. Az eseményen egyébként több előadást és kerekasztal-beszélgetést is tartottak, így viszonylag tiszta képet kaphattunk a magyar és regionális autópiac kilátásairól.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaÖtödével zuhant be az importból érkező használtautó-piac, a legtöbben Volkswagent hoztak be, a Mercedes és a BMW pedig helyet cserélt.
Szerző(k): EconomxIgazi tőrdöfés az európai autógyártás szívébe a szakértő szerint, hogy a jövő héten zajló müncheni IAA rendezvényen a kiállítók közel fele ázsiai. Idén kétszer annyi kínai márka lesz jelen az eseményen, mint két évvel ezelőtt.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennNehéz lesz így elérni a klímacélokat, ráadásul még mindig a benzines autókat szeretik leginkább a sofőrök.
Szerző(k): EconomxÚj modelleket dobott az amerikai piacra a hét elején a Tesla: a Model S szedán és a Model X SUV olcsóbb változatai ugyanakkor rövidebb hatótávolságúak.
Szerző(k): Zádori BenceA közúti gépjárművek száma 4 096 129-re bővült, miközben az egyik bezárt mellékvonalon 63 százalékkal csökkent az utasok száma.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaLényegében semmi nem változott a lista 3 hónap alatt. Akinek van pénze, inkább a használt, de jobban felszerelt járgányok között néz szét. Kicsi, fapados, klímamentes autóra kevesen vágynak.
Szerző(k): Zádori BenceGillas Vidal véleménye szerint a modern autók egyre nehezebbek, bonyolultabbak és összetettebbek, de úgy úgy gondolja: a kevesebb több volna. Elismeri azonban, hogy ez nem egyszerű feladat.
Szerző(k): Zádori BenceHa ugyanannyiért lehetne megvenni egy villanyautót, mint egy konnektoros vagy sima hibridet, illetve hagyományosat, akkor is sokan választanák az utóbbit. A magyarok egynegyede pedig egyáltalán nem akar autót vásárolni.
Szerző(k): Horváth Tibor