Az autóiparban jelenleg egyetlen dolog biztos: a bizonytalanság. A szabályozások gyakran változnak, a Trump által belengetett vámháború újabb kihívásokat vetít előre, és miközben az elektrifikáció megállíthatatlan, az átállás egyre kevésbé tűnik kiszámíthatónak. Vajon van még stratégiai tervezhetőség a gyártók és beszállítók számára? Milyen válaszokat ad a piac, a bankrendszer és a szakma?
Szerző(k): Tieger EndreKét év után újra csődeljárás alá került a BBS. Most a KW Automotive veheti meg az ISH Management török befektetési csoporttól a németországi felnigyártót.
Szerző(k): Gulyás ÁbelVajon mi jön a fal után? Ezzel a felütéssel indít 2025. május 21-én az Automotive Summit konferencia a MOL Campuson. Az autóipar jövőjét latolgató eseményen a szakértők igyekeznek feltérképezni hazánk szerepét a globális átalakulásban – több aspektusból is körbejárva –, de kulcstémák között szerepel a mesterséges intelligencia alkalmazása a gépjármű-értékesítésben, az új autógyárak hazai gazdasági hatása, valamint a CO 2 -kibocsátás jövője is.
Szerző(k): EconomxA vállalat májusig tudja tartani árait, addig kell vásárolni.
Szerző(k): EconomxÚgy döntöttek, két Mercedes-modellnek is befellegzett, hamarosan mindkét típust elengedik, és terveik szerint inkább másra koncentrálnak majd. A lépéssel költséghatékonyságra is törekednek.
Szerző(k): Sándor ZoltánA büntetővámok hatására csökkenti a legkeresettebb amerikai modelljének hazai gyártását a Nissan.
Szerző(k): G. É.Természetesen csak azokat az importált alkatrészeket vonná ki átmenetileg a vámtarifák alól, amelyeket az Egyesült Államokban gyártott járművekbe szerelnek be.
Szerző(k): G. É.Rengeteg Audi-modellt hívnak vissza, s bár a német vállalat beazonosította a hiba okát, de az bonyolultabb lett a vártnál.
Szerző(k): S. Z.