A korábbi hírekkel ellentétben soha nem látott profittal zárták a Covid-járványt az autógyártók köszönhetően a várható problémák korai felismerésének, és annak, hogy tudatosan megszüntették az egyes márkák legolcsóbb modelljeit. Így bár a volumen elmaradt a korábbiaktól, a nagyobb árrés nagyobb profitot jelentett – mondta el az Economx podcastjában Bazsó Gábor „Karotta” szakújságíró. Véleménye szerint ezt a piaci pozíciót akkor is meg tudják őrizni, ha a távol-keleti – leginkább kínai – elektromos autók fokozatosan növekvő európai térnyerése nagyobb sebességre kapcsol.
Szerző(k): Gáll CsongorAz olcsóbb, gyorsabban töltődő és több energiát tároló szilárdtest-akkumulátor 2028-ra készül el.
Szerző(k): Sánta AndrásNemzetgazdaságilag kiemelt beruházássá nyilvánította a kormány azt a projektet, ami az eddigi információk alapján a kínai Build Your Dreams (BYD) autógyárhoz köthető.
Szerző(k): Zádori BenceA Toyota Motor japán autóipari konszern részben újraindította a termelést több japán gyárában, amelyeket azután állítottak le, hogy az egyik alkatrész-beszállítónál robbanás történt egy hete hétfőn.
Szerző(k): EconomxA forgalmazást a Wallis Motor és a Duna Autó végzik és 2 éven belül legalább 20 kereskedésből álló hálózatot építenek ki.
Szerző(k): Zádori BenceA Tesla részvényesei elégedetlenek a cég eladásaival, úgy gondolják, hogy van jobb módszer is az árcsökkentésnél a vevőcsalogatásra.
Szerző(k): Fellegi TamásMájus óta lebeg egy Elon Musk ígéret Európa fölött egy lehetséges új Tesla-gyárról, és bár konkrétumok továbbra sincsenek, lehet, hogy nem ok nélkül hallgat a mély.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA probléma fennakadást jelentett az értékesítőknél és a márkaszervizekben is.
Szerző(k): Economx