A Dunakeszi Járműjavító kényszerű leállása a MÁV-csoportot is nehéz helyzetbe hozza. Vasúti kocsijaink karbantartása lelassult, így hamar kimerül az a tartalékflotta, amelyből a hirtelen műszaki meghibásodás vagy baleset miatt kivont vasúti kocsikat eddig pótolni tudtuk – mondja el Hegyi Zsolt, a MÁV-Csoport vezérigazgatója Facebook bejegyzésében. 

Hangsúlyozta, hogy ide vezethető vissza az is, hogyha valaki egy bizonyos típusú kocsiba vált jegyet, azonban a kocsi nincs a szerelvényben. 

Ez persze nem oldja meg az utas problémáját, így november 1-jétől az objektív felelősség elve alapján, 72 órán belül automatikusan visszaadják a helyjegyek árát azoknak, akik online felületen vagy az applikációban váltották meg jegyüket, és érinti őket a fenti probléma. A papíralapú jegyek visszatérítése a korábbi módszereknek megfelelően továbbra is e-mailes, telefonos, illetve személyes ügyfélszolgálatokon keresztül lehetséges.

Nem számít tehát, hogy külső, a MÁV-csoporton kívüli okból következik be a 20 percet meghaladó késés vagy marad ki egy vasúti kocsi a szerelvényből, csak az utassérelem számít, amelyért a MÁV-csoport kér bocsánatot. Nemcsak szóval, hanem tettel is, hiszen a pénzvisszatérítéssel most már a nem teljesülő kocsiösszeállítás esetén is jár – emelte ki a vezérigazgató.

Bejelentést tett a MÁV: összeomlott a közlekedés ezen a vonalon, horror vár az utasokra

Egy kidőlt fa megrongálta az éjszaka a felsővezetéket Balatonmáriafürdő és Balatonszentgyörgy között, ezért a déli parton több vonat nem közlekedik, pótlóbuszok járnak és hosszabb menetidőre kell számítani.
Bővebben>>>