Az M0-s autóút déli szektorában, az M1-es autópálya felé vezető oldalon betontáblákat cserélnek. A 12-es és a 13-as kilométerek között csak egy sáv járható. Torlódik a forgalom.

Az M1-es autópályán, a komáromi szakaszon, a 73-as és a 83-as kilométer között új fix terelést építettek ki. A munkaterület a Hegyeshalom felé tartó oldalon található, így az országhatár felé csak a belső sávon, illetve az ellenkező oldal belső sávján lehet autózni. Budapest felé a leálló és a külső sáv járható.

Az M1-es autópályán Nagyszentjános térségében, a 97-es és a 103-as kilométer között aszfaltozás kezdődött. A főváros felé tartó oldalon dolgoznak, ezért a külső és a leálló sávot lezárták. A forgalom a belső és a szemközti oldal belső sávján halad. Hegyeshalom felé a külső és a leálló sáv járható.

Az M5-ös autópályán, a Röszke felé vezető oldalon, Kiskunfélegyháza térségében a kiépített fix terelésnél torlódik a forgalom.

A 8-as főúton, Somlójenő térségében két személygépjármű összeütközött. A 99-es kilométernél a fél útpályát lezárták.

A 38-as főúton, Tarcal belterületén egy motoros és egy személygépjármű összeütközött. Az 1-es kilométer közelében félpályán halad a forgalom.

A magyar-román határszakaszon, az M43-as autópályán, Csanádpalota határátkelőhely előtt a kilépésre várakozó kamionsor hossza meghaladta a 7 kilométert – írja az Útinform.

Sikerült fokozni a Budapest-Győr-Bécs vasúti horrort, az osztrákok levágnak minket a nyugat-európai

Vitézy Dávid súlyos vádakat fogalmazott meg: szerinte a Budapest-Győr-Bécs vonalon lévő közlekedési nehézségek azt bizonyítják, hogy az intézményes szakmai kontroll lényegében megszűnt a MÁV működése fölött. Az osztrákok jövő hétfőtől levágják a magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatról. Bővebben --->