Mától 75 ezer példányban kapható a Vico-lapcsoport, a görög Attica Publications S. A. és az amerikai Playboy Enterprises konzorciuma által hat év szünet után újraindított magyar Playboy magazin. A konzorcium havi 300 ezer olvasóval számol, és a magyarországi "férfimagazinok" versenyében a piacvezető szerepre törekszik.
A magyar Playboy tegnapi bemutatkozó sajtótájékoztatóján elhangzott, hogy az 1953-ban először Amerikában megjelent Playboy a világ legnagyobb példányszámban értékesített férfimagazinja, amelyből évente 19 országban összesen 56 millió darabot adnak el, és a felmérések szerint havonta mintegy 20 millióan olvassák. Az amerikai tulajdonos 1993-ban a nem megfelelő piaci körülmények miatt szüntette meg a magyar lapot, ám az elmúlt években kiadott lengyel, orosz, cseh, szlovák és horvát Playboy-magazinok sikere visszatérésre ösztönözte (a lap a közelmúltban Romániában is megjelent). A konzorcium 75 ezres példányszámban indítja el a reményei szerint a piacon rajt-cél győzelmet elérő lapot, amely kezdetben minimum 136 oldalon, 2000 végéig garantált 495 forintos áron jelenik meg.
A régi-új lap főszerkesztője, Turczi István közölte: a magyar kiadásban ismert író- és újságírógárda (így Görgey Gábor, Csukás István, Kukorelly Endre, Fábry Sándor, Megyesi Gusztáv, Aczél Endre) publikál. A lap az aktfotók mellett a filmekről, színházról és a zenéről szóló cikkeket, erotikus témájú szépirodalmat és a szexualitással kapcsolatos írásokat közöl. A mától a standokra kerülő szám Xantus Barbara színésznő aktfotóival jelenik meg, a folyóirat a jövőben is igyekszik híres magyar nők aktjait bemutatni.
A Vico-csoport jogi képviselője, Óvári Győző ügyvéd kérdésre közölte, hogy a lapcsoport eladása semmilyen formában nem befolyásolja a most induló magazin sorsát.
D. P.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.