Csaknem 350 millió forintba kerülő reklámkampány kíséri a Ringier Kiadó Kft. új vállalkozását, a Blikk Nők bevezetését – mondta lapunknak Czövek Hajnalka, a Ringier magazin- és könyvdivízió üzletág-igazgatója. A Ringier mintegy két évvel ezelőtt indította el a régióban azt a projektcsomagot, amelynek keretében bulvárnapilapjára építve erős piaci pozíciót kíván szerezni az alacsony árú női lapok piacán. Ennek alapja az a nemzetközi trend, amely szerint az elmúlt években az ilyen típusú lapokra volt a piacon a legnagyobb kereslet. Ezt a Ringier-csoport helyi leányvállalatai is tapasztalhatták, hiszen az elsőként, 2003 októberében Szlovákiában piacra dobott Novy Cas pro Zeny 110 ezerre tervezett eladott példányszáma manapság 250 ezerre emelkedett. Csehországban az egy évvel ezelőtt útjára indított Blesk pre Zenyből hetente 270–310 ezret vásárolnak, a 2004 novemberétől megjelenő szerbiai Blic Zena vevőinek száma 350–400 ezer, s ha lenne nagyobb nyomdai kapacitás, akkor többet is vásárolnának belőle. A magazin hetilapként is igyekszik aktuális lenni, ám a tartalomban a legnagyobb hangsúly a mindennap hasznosítható tippek, ötletek, tanácsok közreadásán lesz. Emellett alkalmanként a Blikkben megjelent írások alapján dolgoz fel bővebben egy-egy női témát az egyébként önállóan működő Blikk Nők szerkesztősége. A próbaszám – mintegy 400 ezer példányban – március 30-án jelent meg, az első számot április 6-ától lehet megvenni. A Ringier év végéig heti átlagban 150 ezres eladással számol. Az üzletág-igazgató kérdésünkre kifejtette, hogy a 65 forintos árat addig tartják, amíg a piaci fogadtatás stabilizálódik, ám azt követően sem készülnek nagyobb arányú áremelésre.