A Netflix, a Disney+ és az HBO Max után a YouTube is szigorít: vége a jelszómegosztásnak. A cég elkezdte kiküldeni az értesítéseket, amelyek szerint azoknak a felhasználóknak, akik a Családi Premium-csomag részeként, de nem egy háztartásban használják a szolgáltatást, 14 napon belül megszűnik a tagságuk – írja a HVG.
Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy reklámokkal tűzdelt videókat kapnak, és elesnek minden extra funkciótól, hacsak nem indítanak saját előfizetést.
Kapcsolódó
A YouTube lépése nem új szabályt hoz, hanem a régit kezdi el betartatni: a Családi Premium-csomag feltétele mindig is az volt, hogy a tagok egy cím alatt éljenek.
Az intézkedés célja egyértelmű: növelni a bevételeket. A különbség a Netflixhez képest, hogy a YouTube egyelőre nem kínál olcsóbb „megosztós” opciót, így a felhasználóknak marad a teljes ár vagy a lemondás.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Sorsdöntő európai csúcstalálkozó jön: Macron, Zelenszkij, Starmer és Merz Londonba siet
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Hihetetlen módszerekkel csalnak a tanulók a forgalmi vizsgán, majd veszélyeztetik a forgalmat az utakon