A jelentés idén február végén jelent meg, amely szerint az év elején 9,24 millió magyarországi lakos használta az internetet, ami 91,8 százalékos penetrációnak felel meg.

Összesen 11,26 millióan rendelkeztek aktív mobilkapcsolattal, azaz a teljes lakosság 111,9 százaléka.

Az összefoglaló kitér arra is, hogy a DataReportal adatai alapján 7,29 millió aktív közösségi médiafelhasználó volt Magyarországon 2024 januárjában, ami a teljes lakosság 72,4 százalékának felel meg. A Kepios elemzése ebből következően azt mutatja, hogy 2023 eleje és 2023 eleje között 110 ezerrel, azaz mintegy 1,5 százalékkal csökkent ez a szám.

A vezető közösségi médiaplatformokon az adatok alapján 2024 elején 6,56 millió 18 éves és idősebb felhasználó volt jelen, ami a felnőtt lakosság 79 százalékának felel meg.

A Facebook a legnépszerűbb, de a Tiktok hirdet a legtöbbet

Az elemzés szerint az év elején 5,35 millió magyarországi felhasználóval rendelkezett a Facebook, ugyanakkor csak a lakosság 53,1 százalékát érte el hirdetésekkel. A YouTube 7,29 millió hazai felhasználóval rendelkezett, melynek csak a 72,4 százalékát tudta a platform hirdetésekkel elérni.

Az Instagramot mindössze 2,7 millióan használták az év elején Magyarország területén, a felülvizsgált adatok alapján pedig a platform a felhasználók 26,8 százalékát érte el hirdetési felületeivel.

A TikTok ugyanakkor kezd felzárkózni: 3,24 millió hazai felhasználójának 39 százalékát érte el, ami egy év alatt 22,6 százalékos növekedést jelent.

Joe Biden aláírná a TikTok elleni törvényt

Szédületes gyorsasággal dolgoznak az amerikai képviselők egy olyan terv elfogadásán, amely kitilthatja a TikTok-ot az Egyesült Államokból. A múlt héten két nap leforgása alatt a képviselőház egyik kulcsfontosságú bizottsága benyújtott és jóváhagyott egy törvénytervezetet, a teljes Ház pedig már ezen a héten szavazni fog róla, sőt Joe Biden pedig elnök kész aláírni.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább--->