A WhatsAppra és az Instagramra februárban már megérkezett a „közvetítés csatornák” (Broadcast channels) néven emlegetett funkció, amely új módot kínál a márkáknak a felhasználók elérésére. A legnagyobb közösségi platform sem maradhatott ki, ugyanis a Facebook-oldalak a messengeres üzenetek között érhetik el követőiket – írta meg a HVG.
A csatornákon szöveg, kép, hang is küldhető, illetve szavazás is megosztható. Ezekre az üzenetekre a követők reagálhatnak, de ők maguk nem küldhetnek üzeneteket.
Az új funkció a következő hetekben válik elérhetővé mindenki számára. A csatorna létrehozása után az oldal összes követője kap egy értesítést, és dönthet, hogy szeretne-e csatlakozni a csatornához.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Kinyílt a brüsszeli pénzcsap, milliárdokat kapott Magyarország

Rossz idők jönnek a dohányosokra és a sörivókra

Közel 170 járatot töröl a Ryanair, 30 ezer utast érint

Veszélyes lehet ez az ásványvíz, ki se bontsa!

Az agyevő amőba betett a strandoknak

Nagy bajban Európa egyik első embere, a teljes vezetés is bukhat vele

Ki nem veheti fel a 3 százalékos lakáshitelt? Kombinálható a csokkal?

Felrobban a lakáspiac vagy elszabadulnak az árak a kormány új programjától?

Teljesen megszállták Debrecen új ingatlanfejlesztését a BMW-gyárnál
