A legutóbbi akciójukban másfél hónap alatt a Unilever és a Coop üzletlánc több mint 2,7 millió forintot gyűjtött össze a Nagycsaládosok Országos Egyesülete számára. Az akció során minden Coop-üzletben eladott Unilever-termék után az Unilever egy forintot ajánlott fel az egyesület számára, amely a befolyt összeget belső pályázaton keresztül helyi szervezeteinek juttatja el. A Nagycsaládosok Országos Egyesületének jelenleg 14 ezer, legalább három gyermeket nevelő család a tagja. A szervezet országszerte hét regionális központtal és 250 helyi közösséggel működik, munkáját pedig több mint 1500 önkéntes segíti. Az alapítása óta legfontosabb céljai között szerepel az élet és az anyaság tiszteletére nevelés, a házasságért és a jövő generációért érzett felelősség erősítése, a nagycsaládok sajátos érdekeinek képviselete és szolgálata, illetve a nagycsaládok egymást ismerő és segítő közösségekké szervezése.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem