A gond a gyalogosvédelemmel van, ugyanis a Cybertruck élei nem felelnek meg az uniós szabályoknak, és mostanra már az is bizonyossá vált, hogy nem hidalható át ez a probléma a modell átalakításával – írja a Totalcar.

Az autónak ugyanis 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acélpaneljei vannak, melynek éleit nem lehet annyira lekerekíteni, hogy az az itteni szabályoknak megfeleljen

 – nyilatkozta Lars Moravy, a Tesla vezető mérnöke a holland Top Gear-nek.

Ugyanakkor a Cybertruck tömegével is gond lenne, mert bár a 3,1 tonnás saját tömeg még beleférne a B kategóriás jogosítvány határaiba, azonban 400 kilónál jóval nagyobb az autó terhelhetősége, ami túllépne a 3,5 tonnás össztömegen.

Ugyanakkor míg az Egyesült Államokban rendkívül népszerűek a pickupok, addig Európában alig fogy belőlük, ami árnyalja az európai forgalmazás akadályait.

Célkeresztben a Tesla: rekordot döntött a Magyarországon terjeszkedő BYD

Eladási rekordokat döntöttek a kínai Build Your Dreams (BYD) hibrid járművei. A vállalat nem kisebb célt tűzött ki maga elé, minthogy megelőzze a Teslát a negyedéves globális eladási számokban.
Bővebben--->