A gond a gyalogosvédelemmel van, ugyanis a Cybertruck élei nem felelnek meg az uniós szabályoknak, és mostanra már az is bizonyossá vált, hogy nem hidalható át ez a probléma a modell átalakításával – írja a Totalcar.
Az autónak ugyanis 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acélpaneljei vannak, melynek éleit nem lehet annyira lekerekíteni, hogy az az itteni szabályoknak megfeleljen
– nyilatkozta Lars Moravy, a Tesla vezető mérnöke a holland Top Gear-nek.
Ugyanakkor a Cybertruck tömegével is gond lenne, mert bár a 3,1 tonnás saját tömeg még beleférne a B kategóriás jogosítvány határaiba, azonban 400 kilónál jóval nagyobb az autó terhelhetősége, ami túllépne a 3,5 tonnás össztömegen.
Ugyanakkor míg az Egyesült Államokban rendkívül népszerűek a pickupok, addig Európában alig fogy belőlük, ami árnyalja az európai forgalmazás akadályait.
Célkeresztben a Tesla: rekordot döntött a Magyarországon terjeszkedő BYD
Eladási rekordokat döntöttek a kínai Build Your Dreams (BYD) hibrid járművei. A vállalat nem kisebb célt tűzött ki maga elé, minthogy megelőzze a Teslát a negyedéves globális eladási számokban.Bővebben--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Itt vannak a durrogtatás új szabályai
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Oroszország bepöccent: háborús uszítással vádolja az uniót
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot