A Lidl volt a legjobban teljesítő kiskereskedő a francia élelmiszerpiacon a május 16. és június 16. közötti időszakban - írja a European Supermarket Magazin kiskereskedelmi szakportál.
A Lidl diszkontáruházlánc jelenleg 8,1 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, és teljesítményét az üzleteibe látogató vásárlók számának növekedése is eősítette.
A portál szerint ugyanakkor az áruházlánc népszerűsége a médiában való jelenlétének is köszönhető. A Lidl ugyanis 21 százalékkal növelte médiaköltségeit és sikeresen terjeszkedett a közösségi médiában is.
Ahogy arról a Napi.hu is beszámolt, a boltláncok rangsorát vezető Lidl Magyarország nemcsak szimpla kereskedő, a komplett magyar gazdaságban fontos szereplő. A Trade Magazin szaklap szerint a Lidl megőrizte vezető helyét a magyarországi boltláncok rangsorában, amely 12 százalékkal 900 milliárd forint fölé növelte bruttó bevételét. Továbbra is a második a Spar, a harmadik pedig a Tesco.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Ilyen lesz a karácsony: költekezés, stressz és sokaknál a hitel is becsúszik a fa alá
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk