Az új vezér, a holland Bram Schot szerint konkrét döntés még nem született, de a gyártási kapacitások csökkentése elkerülhetetlen - olvasható a portál lapszemléjében.
A neckarsulmi üzemben 2015-ben és 2016-ban 272 illetve 261 ezer járművet gyártottak, azonban az elmúlt 2 évben 200 ezer alá esett a termelés, tavaly már csak 186 ezer autó gördült le a szerelősorokról. A problémát az jelenti, hogy Neckarsulmban elsősorban limuzinokat gyártanak, amik iránt folyamatosan csökken a kereslet.
Kapcsolódó
Ingolstadtban az éjszakai műszakot szüntették meg, Schot szerint ahhoz, hogy masszívan csökkentsék a költségeket, szükség van ilyen szigorú döntésekre.
A vállalatnál a komplexitást is jelentősen csökkentik, korábban túl sok autóvariánst gyártottak, a motor-váltó változatok számát már 27 százalékkal csökkentették, de a cél 35-40 százalék lenne.
Nem tiszta még egyelőre, hogy hogyan áll át a vállalat elektromos autók gyártására. Eredetileg azzal terveztek, hogy az ingolstadti és a neckarsulmi üzemben is lehetővé tennék az elektromos autók gyártását, az, ha csak az egyik üzemben tennék ezt lehetővé, az 840 millió euró különbséget jelentene.
Schot azt is vitatja, hogy az Audinak minden piacon jelen kell lennie.
Legolvasottabb
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megszólalt a csengő, eljött a nagy mérföldkő az MBH Bank életében
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
A forint további erősödésére nem, de a gazdasági növekedés átmeneti felgyorsulására számítanak
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt